مدیر ورزشی یوونتوس: قصد خرید پوگبا را نداریم

مدیر ورزشی یوونتوس: قصد خرید پوگبا را نداریم

سایت رسمی فوتبالی - مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس، فابیو پاراتیچی، مدعی شده که این باشگاه برنامه ای برای خرید پل پوگبا ندارد. 

به گزارش فوتبالی، پس از دریگیری و مشکل با خوزه مورینیو در منچستریونایتد، شایعات بسیاری درباره بازگشت این بازیکن فرانسوی به قهرمان ایتالیا و همچنین بارسلونا شنیده می شد. با این حال پاراتیچی هرگونه برنامه برای انتقال این بازیکن به تورین را تکذیب کرد. او در صحبت با اسکای اسپرت ایتالیا گفت: " ما بسیار پل را دوست داریم و رابطه نزدیکی با او داریم اما تا این لحظه صحبتی درباره بازگشت او نشده و این در برنامه های ما نیست. "

خبرگزاری ای اس پی ان مدعی شده که منابع نزدیک به پوگبا خبر داده اند که این بازیکن قصد دارد تابستان آینده از منچستریونایتد جدا شده و مقصد مورد علاقه او بارسلوناست. پوگبا قصد دارد بدون توجه به حضور یا عدم حضور خوزه مورینیو در یونایتد از این تیم جدا شود. با این حال مسئولان باشگاه انگلیسی تاکید دارند که حاضر به فروش این بازیکن 25 ساله که تا سال 2021 با آنها قرارداد دارد، نیستند. بر اساس این قرارداد باشگاه می تواند مدت زمان حضور این بازیکن در تیم را 12 ماه بیشتر نیز تمدید کند. 

1070