نقشه چلسی برای جلوگیری از پیوستن هازارد به رئال مادرید

نقشه چلسی برای جلوگیری از پیوستن هازارد به رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - ادن هازارد در چند روز گذشته بار دیگر علاقه خود به انتقال به رئال مادرید را اعلام کرد و حالا به نظر می رسد چلسی قصد دارد با پیشنهاد وسوسه انگیز مالی مانع جدایی این بازیکن شود. 

به گزارش فوتبالی، پس از پیروزی چلسی برابر ساوتهمپتون، ادن هازارد مدعی شد که پوشیدن پیراهن رئال مادرید همچنان رویای اوست و دوست دارد این رویا را به واقعیت تبدیل کند. حالا به نظر می رسد که چلسی تصمیم گرفته پیشنهاد مالی خوبی را به این بازیکن ارائه کند. پول مسئله مهمی برای چلسی نیست. رومن آبراموویچ چندان نگران قیمت نه چندان بالایی که می تواند در سال پایانی قرارداد هازارد با این تیم از رئال مادرید دریافت کند، نیست. او بیشتر از بابت از دست دادن یک مهاجم عالی که نمی تواند به زودی جانشینی پیدا کند، نگران است. ای اس پی ان ادعا کرده که منابع خبری اش اطلاع داده اند که چلسی آماده است تا بیشترین دستمزد پرداختی تاریخ باشگاه را به ادن هازارد پرداخت کند و او را به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ آبی پوشان لندن تبدیل کند.

هازارد نیز اعلام کرده که برای انجام مذاکرات با چلسی آماده است اما اولویتش این است که حق انتخاب داشته باشد چون می داند از لحظه ای که تمدید قرارداد با این تیم را به امضا برساند، قدرت انتخابش برای پیوستن به رئال مادرید را از دست خواهد داد. چلسی امیدوار است که مادرید سال آینده نیمار یا امباپه را جذب کند چرا که این اتفاق باعث ادامه حضور هازارد در چلسی خواهد شد. 

1070