کنایه سنگین مدیر اسبق رئال مادرید به مورینیو

کنایه سنگین مدیر اسبق رئال مادرید به مورینیو

سایت رسمی فوتبالی – رامون کالدرون مدیر اسبق رئال مادرید در پیغامی توئیتری واکنش ادعاهای ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد را داد.

به گزارش فوتبالی، مورینیو اخیرا ادعا کرده بود که دچار بزرگ ترین تعقیب و گریز تاریخ فوتبال شده است و از برخورد رسانه های انگلیس با خودش انتقاد کرده بود اما کالدرون به یاد وی آورد که چه برخورد بدی با ایکر کاسیاس در زمان حضور وی در رئال داشته است.

رامون کالدرون در پیغامی در صفحه توئیتر خود نوشت :" مورینیو حافظه اش را از دست داده است. می گوید که یادش نمی آید تعقیب و گریزی شبیه شرایط خودش در دنیای فوتبال دیده باشد اما برخوردی که با او در انگلیس می شود در مقایسه با کاری که خودش با کاسیاس در رئال مادرید کرد، یک بازی بچگانه است. خطاب به آنهایی که برخورد ناعادلانه ای با کاسیاس می کنند باید یادآوری کنم که چه جامهایی در باشگاه و تیم ملی برده است. هیچ کس در تاریخ فوتبال اسپانیا شبیه به او نیست. آخرین دروازه بان رئال مادرید که جایزه زامورا (دروزاه بانی با کمترین گل خورده در لالیگا) را برده خود او در سال 2008 بوده است. هیچ دروازه بانی در لالیگا کمتر از او گل نخورده است."

مورینیو قبل از آن که از رئال مادرید برود تا جایی که می توانست کاسیاس را آزار داد. مربی پرتغالی مدعی بود که کاسیاس جاسوسی رختکن را می کند، اتهامی که هرگز ثابت نشد و به همین خاطر دروازه بان  اسطوره ای رئال را نیمکت نشین کرده بود.