مذاکره بارسلونا با مدافع چپ لیون

مذاکره بارسلونا با مدافع چپ لیون

سایت رسمی فوتبالی – در حال حاضر جوردی البا تنها بازیکن بارسلونا در پست دفاع چپ است و طبیعی است که والورده خواستار خرید بازیکنی دیگر در این پست باشد.

به گزارش فوتبالی، بارسا پس از انتقال دینیه به اورتون در حال حاضر در پست دفاع چپ دچار کمبود بازیکن شده است. حالا گفته می شود که فرلاند مندی، مدافع چپ سنگالی – فرانسوی المپیک لیون نگاه کاتالان ها را به خود جلب کرده است.

این بازیکن 24 ساله در سالهای اخیر مورد توجه استعدادیابان بارسلونا بوده است. اریک آبیدال مدیر ورزشی کاتالان ها شرایط خرید هموطنش را زیر نظر دارد و از مدیران بارسا خواسته برای خرید او اقدام کنند. 

لیون، این بازیکن را در زمانی که 19 ساله بود از باشگاه لوآوره از لیگ دسته دوی فرانسه خریده است. این بازیکن فصل گذشته 35 بازی در لیون داشت و دیدیه دشان سرمربی فراسنه نیز احتمال حضور وی در لیست را زیر نظر دارد. مندی پیشنهاد حضور در تیم ملی سنگال را رد کرده چرا که ترجیح می دهد برای فرانسه بازی کند.

البته بارسا گزینه های دیگری نظیر برنات، گایا و مورنو را زیر نظر دارد. برنات در حال حاضر در پی اس جی توپ می زند، مورنو جایگاهش در ترکیب لیورپول تثبیت شده نیست و گایا نیز در والنسیا توپ می زند.