شوچنکو: میلان من را به هیجان می آورد

شوچنکو: میلان من را به هیجان می آورد

سایت رسمی فوتبالی - آندری شوچنکو، بازیکن سابق میلان، مدعی شد که میلان او را به هیجان می آورد و باور دارد که اینتر نیز در راه یافتن راه درست است. 

به گزارش فوتبالی، دربی شهر میلان پس از تعطیلات بازی های ملی برگزار می شوند و به همین دلیل اسطوره میلانی ها درباره شرایط دو تیم با گازتا دلو اسپرت صحبت کرده است. شوچنکو در این مصاحبه گفت: " من به میلان علاقه دارم. آنها سرانجام راه خود را پیدا کردند و با پائولو مالدینی و لئوناردو شرایط بهتر شده است. آنها همه چیز را جدی گرفتند و به مربی خود اعتماد دارند. هیچکس انتظار ندارد آنها قهرمان لیگ قهرمانان شوند. این من را راضی می کند. جدیت و حرفه ای گری این میلان من را مفتخر می کند. آنها باید تلاش کنند اما می توانند بار دیگر به سطح اول اروپا برگردند. گتوزو تنها یک شخصیت نیست. او ثابت کرده مربی ای است که می تواند چیزهای دیگری را به تیم اضافه کند. هیگواین به او برای پیشرفت کمک می کند. درست است که تیم را باید با فکر درباره آینده و افراد جوان سخت اما گونزالو در میانه راه است و به این زودی دست از گلزنی برنمیدارد. او به شرایط سری آ عادت دارد و نشان داده که قادر به انجام چه کارهایی است. او توازن را حفظ کرده و به تیم کمک می کند و این فقط از طریق گلزنی نیست. "

شوچنکو درباره اینترمیلان نیز اظهار داشت: " آنها بد شروع کردند اما به مرور نتیجه می گیرند. اسپالتی مربی محکمی است و اینتر بازیکنان باکیفیتی دارد. ایکاردی مهاجم بزرگی است که رهبر و بازیکنی کلیدی نیز هست که هم تیمی هایش را ترغیب می کند. دنیای فوتبال تغییر کرده اما میلان شهر سنت های بزرگ باقی مانده است. فکر می کنم میلان و اینتر راه خود را پیدا کرده اند. "

1070