گریزمان: توپ طلا باید به یک فرانسوی برسد

گریزمان: توپ طلا باید به یک فرانسوی برسد

به گزارش "ورزش سه"، ستاره اتلتیکومادرید و تیم ملی فرانسه که در مراسم بهترین های فیفا هیچ جایی نه در کاندیداها و نه در تیم برتر سال داشت. نسخه بعدی مجله، برنده توپ طلا را اعلام خواهد کرد و او در آخرین نسخه پیش از اعلام برنده روی جلد رفته است با تیتری قاطعانه : "توپ طلا باید به یک فرانسوی برسد!"


گریزمان در جام جهانی خوش درخشید و قهرمان رقابت ها شد، او بهترین بازیکن فینال انتخاب شد و پس از مودریچ و هازارد، سومین بازیکن برتر جام شناخته شد.


مودریچ، رقیب اصلی او برای عنوان توپ طلا به حساب می‌آید. او از سوی فیفا و یوفا به عنوان بهترین بازیکن جهان شناخته شده ، جایی که گریزمان حتی در بین کاندیداهای نهایی نبود.


غیبت او در مراسم بهترین های فیفا، با انتشار عکسی از سوی باشگاهش روبرو شد که از او حمایت کرده بود. در حقیقت باشگاه معتقد بود او که در طول فصل گذشته لیگ اروپا را کسب کرده، حداقل شایسته حضور در بین کاندیداها بوده است و در توضیح عکس نیز نوشته بود:" بدون حرف"


اما هم تیمی او در اتلتیکو  و تیم ملی، لوکاس هرناندس، گریزمان را شایسته توپ طلا می‌داند:"آنتوان کاملا شایسته است." همینطور دیگو گودین، هم تیمی اش در اتلتیکو :" آنتوان دیگر چه کار باید کند که بهترین شود."


البته که توپ طلا ربطی به عناوین یوفا و فیفا ندارد ولی مطمئنا، مودریچ که در هر دو عنوان قبلی بهترین شده، از شانس بالایی برای این عنوان نیز برخوردار خواهد بود و کار گریزمان دشوار است.