کی‌روش استنلی: آقای گلی را دوست دارم ولی قولی نمی‌دهم/ با قلعه نویی همه چیز خوب پیش می رود

کی‌روش استنلی: آقای گلی را دوست دارم ولی قولی نمی‌دهم/ با قلعه نویی همه چیز خوب پیش می رود

وبسایت فوتبالی- مهاجم گلزن سپاهان در مورد شرایط خودش و تیمش در لیگ برتر صحبت کرد.

کی‌روش استنلی  در خصوص شرایط این روزهای سپاهان اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و رفته رفته در حال تبدیل شدن به سپاهانی‌ هستیم که هم کادرفنی و هم هواداران انتظار دارند و این روند مثبت و رو به رشد در تیم در هر بازی دیده می‌شود و امیدوارم به این روند مثبت ادامه دهیم و نتایج خوبی هم کسب کنیم.

وی در مورد بازی مقابل نساجی عنوان کرد: بازی با نساجی بازی سختی بود که در اصطلاح ما به آن بازی بُکُش بُکُش گفته می‌شود و درگیری در زمین و برای کسب نتیجه زیاد است و دو تیم تلاش زیادی دارند تا نتیجه بگیرند و با توجه به حذفی بودن بازی باید کمی احتیاط هم چاشنی آن می‌شد به هر صورت اگرچه کمی دیر و پس از 120 دقیقه بازی و در ضربات پنالتی پیروز شدیم ولی در نهایت به چیزی که استحقاقش را داشتیم رسیدیم.

استنلی با اشاره به رویارویی با ولسیانی در بازی با نساجی گفت: ولسیانی دوست خوب و صمیمی من است و ارتباط خوبی با هم داریم ولی همانطور که دیدید این رفاقت ما خارج از زمین بود و درون زمین هر کدام برای پیراهن تیم خودمان جنگیدیم. ولسیانی بازیکن خوبی است و یکی از بهترین خارجی‌های شاغل در لیگ ایران است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

مهاجم سپاهان در مورد مقایسه وضعیت کنونی سپاهان با ذوب آهنِ فصل قبل اظهار داشت: هر تیم شرایط خودش را دارد و ما فصل گذشته در ذوب آهن و این فصل در سپاهان با درایت مربی خوب و فهیمی مثل قلعه‌نویی برای پیروزی و عملکرد رو به جلو تلاش می‌کردیم و طبیعتاً وقتی تیمی سرمربی‌اش قلعه‌نویی باشد هم تیم خوبی خواهد شد و هم بازیکنانش عملکرد خوبی به نمایش می‌گذراند.

استنلی با اشاره به اینکه بعد از 6 هفته ناکامی در گلزنی در 4 بازی اخیر 5 گل زده است عنوان کرد: من همیشه تلاشم را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرم و هر بازی شرایط خودش را دارد. بعضی وقت‌ها روز خوب شماست و بعضی وقت‌ها روز شما نیست و بازیکن دیگری موفق به گلزنی می‌شود و مهم نتیجه گرفتن تیم است و خوشحال می‌شوم بتوانم چه با گلزنی چه به شیوه‌های دیگر برای تیمم مفید باشم.

وی در مورد اینکه آیا خودش را مدعی آقای گلی می‌داند یا نه گفت: نمی‌توانم قولی در مورد آقای گلی بدهم. هر بازی تلاش خودم را به کار می‌گیرم تا برای تیم مفید باشم و اگر شرایطش بود گل بزنم و کتمان نمی‌کنم که دوست دارم آقای گل شوم و شاید این اتفاق بیافتد ولی نمی‌توانم قولی در این مورد بدهم.

مهاجم سپاهان در مورد انتظار قهرمان شدن از تیمش هم اظهار داشت: هنوز برای صحبت در مورد قهرمانی خیلی زود است ولی ما همه تلاشمان را به کار می‌گیریم. در لیگ تیم‌های دیگری هم هستند که برای قهرمانی تلاش می‌کنند و به خوبی برای این مقام تجهیز شده‌اند و ما هم در کنار آنها تلاش می‌کنیم و امیدوارم به آن برسیم. ما در دو جام می‌جنگیم و امیدوارم یکی از آنها را تصاحب کنیم.

2526