نامزدهای جایزه کوپا اعلام شدند: امباپه و رقبا

نامزدهای جایزه کوپا اعلام شدند: امباپه و رقبا

سایت رسمی فوتبالی – کیلیان امباپه، مهاجم قهرمان جام جهانی بر سر دریافت جایزه کوپا با جیان‌لوییجی دوناروما، جاستین کلایورت و ترنت الکساندر-آرنولد رقابت خواهد کرد.

مجله فرانس‌فوتبال که جایزه توپ طلا را می‌دهد، از امسال جایزه کوپا را هم خواهد داد که به بهترین فوتبالیست زیر 21سال دنیا می‌رسد.

یک هیئت داوری نامزدهای جایزه کوپا را مشخص کرده‌اند که در میان اعضای این هیئت نام کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم دیده می‌شود.

امباپه گزینه اصلی فتح این جایزه است. این بازیکن 19ساله در اولین فصل حضور در پاری سن‌ژرمن کمک کرد این تیم قهرمان لیگ فرانسه شود. او در جام جهانی هم چهار گل به ثمر رساند و با فرانسه قهرمان شد.

حسام عوار از لیون دیگر نامزد جایزه کوپا است که در لیگ فرانسه بازی می‌کند. سه ستاره ایتالیایی هم در لیست نامزدها هستند: کلایورت، بال رم، و دوناروما و پاتریک کوترونه از میلان.

الکساندر-آرنولد، مدافع کناری لیورپول تنها نامزد این جایزه در لیگ برتر است. کریستین پولیشیچ از دورتموند، آمادو هایدارا از سالزبورگ، ریتسو دوان از خرونینخن، و رودریگو گوئش از سانتوس که قرار است به رئال مادرید برود دیگر نامزدها هستند.


8444