کاسانو: دیگر کسی را ناامید نمی‌کنم، قول می‌دهم!

کاسانو: دیگر کسی را ناامید نمی‌کنم، قول می‌دهم!

سایت رسمی فوتبالی – آنتونیو کاسانو گفته دیگر به بلوغ رسیده است. او در تمرینات تیم ویرتوس انتلا در سری C حضور دارد تا اگر عملکردش خوب بود، با این تیم قرارداد امضا کند. البته مسابقات این تیم فعلا به حالت تعلیق درآمده تا درخواست آنها برای بازگشت به سری B بررسی شود.

فانت‌آنتونیو دو سال است بازی نکرده است. او پیش‌تر در سمپدوریا بود و این باشگاه قرارداد او را تعلیق کرد و مانع حضور او در بازی‌ها شد. او سپس به ورونا پیوست ولی در پیش‌فصل این تیم را رها کرد.

کاسانو که سابقه بازی در رئال مادرید، میلان، اینتر، و رم را در کارنامه دارد گفت: «امروز چه روز خوبی بود. خوشحالم که به میادین برگشته‌ام. خیلی خوشحالم. از رییس باشگاه، گوتزی تشکر می‌کنم که به من این فرصت را داد. من تصمیم گرفتم که دوباره تمرین کنم و از او سپاس‌گزارم. من به همسر و فرزندانم قول داده‌ام که دیگر جنجال درست نمی‌کنم. من حالا به بلوغ رسیده‌ام و دیگر نمی‌خواهم کسی را ناامید کنم.»

فرانچسکو توتی در کتاب خاطراتش نوشته که کاسانو یکی از بااستعدادترین هم‌تیمی‌های او بوده است. کاسانو می‌گوید: «توتی راست گفته. ما با هم خیلی خوش می‌گذراندیم و او حق دارد که بگوید که من تنها 30، 40 درصد استعدادم را نشان دادم. اگر رفتاری که حالا دارم را ده سال پیش داشتم، دستاوردهای بسیار بیشتری به دست می‌آوردم.»

کاسانو 36ساله همچنین درباره این که بهترین‌های فوتبال چه کسانی هستند گفت: «ایگواین که بهترین مهاجم دنیا در کنار سوارس است. بهترین مربی‌ای که با او کار کرده‌ام هم چزاره پراندلی است. این مایه شرم است که او دیگر کار نمی‌کند.»

8444