عاشوری: جایگاه سیزدهمی برای نساجی راضی‌کننده نیست

عاشوری: جایگاه سیزدهمی برای نساجی راضی‌کننده نیست

وبسایت رسمی فوتبالی- علی‌اصغر عاشوری هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: قرار گرفتن در رده سیزدهم برای ما راضی‌کننده نیست و مطمئن باشید در ادامه بازی‌ها جایگاه خوبی در جدول خواهیم داشت.

به گزارش وبسایت فوتبالی، علی‌اصغر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شکست تیمش برابر سپاهان در جام حذفی گفت: هر دو تیم در این بازی نمایش خوبی داشتند. سپاهان تیم بزرگی است و با توجه به شرایط میزبانی و بازیکنانی که دارد، بیشتر از ما موقعیت گل داشت ولی ما هم برای گل زدن فرصت داشتیم. در 120 دقیقه نمایش خوبی داشتیم ولی در زدن ضربات پنالتی، تمرکز داشتن و شانس تعیین کننده است و متاسفانه شرایط به سود ما پیش نرفت.

وی در خصوص اینکه چرا عباس‌زاده و آبشک با کیفیت بدی ضربات پنالتی را زدند تصریح کرد: پنالتی زدن بعد از 120 دقیقه بسیار سخت است و بهترین بازیکنان دنیا هم در گذشته در چنین شرایطی پنالتی خراب کردند. آبشک و عباس‌زاده دوست نداشتند پنالتی را از دست بدهند ولی متاسفانه شرایط طور دیگری رقم خورد.

بازیکن نساجی با اشاره به وضعیت تیمش در لیگ برتر و قرار گرفتن در رده سیزدهم جدول عنوان کرد: جایگاه سیزدهمی برای ما راضی‌کننده نیست ولی این را هم در نظر بگیرید که 6 امتیاز با اشتباهات داوری از دست دادیم که اگر این 6 امتیاز را می‌گرفتیم الان بالای جدول بودیم. تیم ما به مرور زمان بهتر می‌شود و شک نکنید در آینده جایگاه خوبی در جدول خواهیم داشت.

7655