اولتیماتوم رئال مادرید به لوپتگی

اولتیماتوم رئال مادرید به لوپتگی

سایت رسمی فوتبالی - برخی منابع خبری ادعا کرده اند که  مدیرعامل رئال مادرید، فلورنتنیو پرز، جلسه ای با اعضای هیئت مدیره این باشگاه تشکیل داده تا درباره اخراج خولن لوپتگی با آنها مشورت کند. 

به گزارش فوتبالی، پرز با توجه به شروع نه چندان موفقیت آمیز رئال مادرید در فصل جدید از عملکرد لوپتگی راضی نیست. شکست شوکه کننده 1 - 0 برابر آلاوز زنگ های خطر را در برنابئو به صدا در آورد. رئال مادرید حالا در چهار بازی گذشته موفق به کسب پیروزی نشده و گلزنی نیز نکرده است. به نظر می رسد که جای خالی کریستیانو رونالدو و زین الدین زیدان در این تیم به خوبی مشهود است. این تیم اسپانیایی پس از جدایی رونالدو و پیوستن به یوونتوس نتوانست ستاره ای را جانشین او کند. لوپتگی تا به حال نتوانسته در حد و حدود زیدان ظاهر شود. 

روز گذشته خبر داده شد که پرز قصد دارد زمان بیشتری در اختیار لوپتگی قرار دهد تا شرایط تغییر کند. اما نشریه اسپانیایی اوندا سرو می گوید او اعضای هیئت مدیره را فراخوانده تا درباره ادامه حضور لوپتگی در این تیم تصمیم گیری کنند. رئال مادرید و لوپتگی پس از اتفاقات بسیاری در تابستان قراردادی را امضا کردند. تصمیم رئال مادرید برای اعلام انتخاب لوپتگی به عنوان سرمربی تیم خود در شب آغاز بازی های جام جهانی جنجال های بسیاری را ایجاد کرد و لوپتگی مجبور شد سمت خود در تیم ملی اسپانیا را در آستانه آغاز بازی ها رها کند.

البته امروز دو نشریه نزدیک به باشگاه رئال مادرید یعنی آس و مارکا اعلام کرده اند که این مربی تا ال کلاسیکو ماندنی خواهد شد و تصمیم در مورد آینده وی به بعد از این بازی که در روز ششم آبان برگزار می شود، موکول شده است.

1070