پیام شادی پس از گل رمزی برای اونای امری

پیام شادی پس از گل رمزی برای اونای امری

سایت رسمی فوتبالی - مدافع سابق آرسنال، مارتین کیون، اعتقاد دارد که شادی پس از گل آرون رمزی پیامی برای اونای امری درباره شرایط قرارداد این بازیکن بود. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن ولزی موفق شد گل زیبایی در پیروزی 5 - 1 توپچی ها برابر فولام به ثمر برساند. رمزی که بازی را از روی نیمکت آغاز کرد، موفق شد در بازی روز گذشته اولین گل فصل خود را برای آرسنال به ثمر برساند. این بازیکن 27 ساله در شادی پس از گل خود شانه های خود را بالا انداخت تا هواداران را مطلع کند. کیون معتقد است که این حرکت معنی عمیق تری داشت و به نظر می رسد زمان حضور این بازیکن در آرسنال به سر رسیده است. این مفسر در ستون خود برای اسپرت میل نوشت: " آرون رمزی پیامی واضح با حرکت دستانش در شادی پس از گل ارسال کرد. اگر آماده پرداخت پول باشید، این چیزی است که تحویل می گیرید! "

رمزی قصد دارد پس از شکست مذاکرات تمدید قراردادش، تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد از آرسنال جدا شود. بعضی رسانه ها مدعی شدند که دستمزد درخواستی رمزی بسیار بالاتر از چیزی است که آرسنال آمادگی پرداخت آن را داشته باشد. باشگاه های مانند چلسی، لیورپول، منچستریونایتد و یوونتوس خواهان جذب این بازیکن هستند. اما کیون بر این عقیده است که آرسنال باید دست از خساست برداشته و رمزی را در باشگاه حفظ کند. او اضافه کرد: " مربیان جدید به بازیکنانی مانند رمزی که نیازهای بازی فوتبال را درک می کنند، احتیاج دارند. او در نوع تلاش، تمرین و بازی یک الگوست. "

1070