والورده: بارسا همیشه خلاف جهت آب شنا می‌کند

والورده: بارسا همیشه خلاف جهت آب شنا می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در 4 بازی اخیر در لالیگا موفق به کسب پیروزی نشده و شب گذشته با گلزنی مسی توانست بازی را با نتیجه مساوی به پایان برساند. شاگردان والورده پس از 2 دقیقه دروازه خود را توسط ازکیل گارای باز شده دیدند اما مسی در همان نیمه اول کار را به تساوی کشاند. در ادامه آبی اناری ها نتوانستند گل پیروزی بخش را بزنند و با این تساوی صدر جدول را از دست دادند. پس از بازی، والورده از نتایج ضعیف تیمش ابراز نارضایتی کرد.

او گفت:"  تیم ما با روحیه ای که باید داشته باشد، همان روحیه 4 روز پیش که ایده آل بود به زمین رفت، بازی را شروع کردیم و در دقیقه 2 گل خوردیم. چنین چیزی می‌تواند رخ دهد، ما تمرین کرده بودیم که چنین چیزی نشود ولی در فوتبال گاهی شرایط اینطور پیش می‌رود. اینکه امسال تیم ما همیشه به دنبال این است که نتیجه را جبران کند، به نحوی شده که باید خلاف جهت آب شنا کنیم ولی می‌دانیم که اوضاع عوض خواهد شد."

برای برگزاری دیدارهای ملی، برای دو هفته بازی های لالیگا متوقف خواهد شد و سویا به عنوان صدرنشین لیگ در این مدت باقی خواهد ماند. والورده ادامه داد:" اینکه ما 4 روز فرصت استراحت داشتیم درست است ولی حریف 5 روز فرصت داشت. وقتی آنها عقب نشسته اند و دفاع می‌کنند، کار دشوار می‌شود. منتظر اشتباه ما بودند که از فرصت استفاده کنند، جنگی طولانی بود و باید به دنبال راه حل می‌گشتیم. فکر می‌کنم با بازیکنانی که در زمین داشتیم، می‌توانستیم کار را تمام کنیم."