درخشش ورکورد شکنی به سبک ام باپه : 4 گل در 13 دقیقه

درخشش ورکورد شکنی به سبک ام باپه : 4 گل در 13 دقیقه

سایت رسمی فوتبالی- کیلیان ام باپه ستاره بی چون وچرای پاری سن ژرمن در بازی یکشنبه شبشان مقابل المپیک لیون بود. پاریسی ها در دقایق ابتدایی بازی با گل نیمار از حریف پیش افتادند و بازی با تک گل نیمار تا اواسط نیمه دوم دنبال می شد.

در همان دقایق بود که موتور ام باپه، جوان فرانسوی تیم پاریسی استارت خورد و با زدن 4 گل در 13 دقیقه توانست برد قاطعانه ای را برای تیمش رقم بزند. ام باپه با 19 سال و 9 ماه سن مرد شماره یک پارک دو پرنس بود و توانست شبی رویایی را رقم بزند.

ستاره شماره 7 پاریسی ها به 13 دقیقه زمان نیاز داشت تا پوکر کند وبین دقایق 61 تا 74 بازی، 4 بار دروازه لیون را باز کرد و توانست جوان ترین بازیکن لیگ یک فرانسه در 45 فصل اخیر لقب بگیرد که در یک بازی لیگ ، 4 گل به ثمر رسانده است. البته آنتونی لوپس، دروازه بان لیون دو موقعیت خیلی خوب ام باپه را هم مهار کرد وگرنه او می توانست یکشنبه شب با زدن 6 گل زمین چمن را ترک کند.

سه گل از 4 گل ام باپه در بازی با لیون، نتیجه پتانسیل، سرعت و قدرت تمام کنندگی او بود. پاسهای مارکینیوش و نیمار هم حسابی به کمک او آمدندتا شبی رویایی را رقم بزند.

جالب اینجاست که او درگل دیگر تیمش هم تاثیرگذار بود. در دقیقه 9 بازی این ام باپه بود که برای تیمش یک ضربه پنالتی گرفت و نیمار این ضربه را تبدیل به گل اول پاریسی ها دراین بازی نمود.

در پایان مسابقه و زمانی که داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد، ام باپه توپ مسابقه را برداشت و بازیکنان حاضر درزمین، هم ستاره های پاریسی وهم بازیکنان لیون به او تبریک گفتند. پاریسی ها حالا امیدوار هستند که رویای داشتن ام باپه به این زودی ها به پایان نرسد. او تنها 19 سال و 9 ماه سن دارد و روزهای درخشان زیادی انتظاراین جوان پرتوان را می کشند


6363