نیمکت نشینی، پاسخ والورده به اعتراض ویدال

نیمکت نشینی، پاسخ والورده به اعتراض ویدال

سایت رسمی فوتبالی- آرتورو ویدال در بازی یکشنبه شب بارسلونا مقابل والنسیا نیمکت نشین محض بود وحتی یک دقیقه هم به میدان نرفت.

در جریان بازی بارسلونا مقابل تاتنهام در ورزشگاه ومبلی ویدال دردقیقه 87 وارد زمین شد و بعد از اتمام مسابقه ، با انتشار یک ایموجی عصبانی در اینستاگرامش، خشمش را از دقایق کمی که برای تیم جدیدش به میدان می رود را ابراز نمود.

ارنستو والورده سرمربی بارسا قبل از بازی تیمش مقابل والنسیا در کنفرانس خبری اش دراین رابطه گفت:« ویدال به من چیزی نگفته و نمی دانم که آیا به خاطر بازی عصبانی است و یا به خاطر اتفاقاتی که برایش رخ داده.» اما اگر ویدال فکر می کرد که ابراز خشمش در اینستاگرام، تاثیرگذار بوده، سخت دراشتباه بود.

واکنش والورده به رفتار او این بود که در بازی با والنسیا حتی یک دقیقه هم او را به میدان نفرستاد.

ویدال از زمان انتقالش به بارسلونا تنها 176 دقیقه برای تیم جدیدش به میدان رفته و این درحالی است که بارسا تا به اینجای فصل 11 بازی رسمی برگزار کرده (990 دقیقه) ویدال تنها در 2بازی درترکیب اصلی بارسا قرار گرفت؛ یکی در جدال با خیرونا که به مسی پاس گل داد و سپس در بازی با اتلتیک بیلبائو که در دقیقه 55 بازی تعویض شد.

در سایر بازیها، او به عنوان یارجایگزین درترکیب آبی اناری ها قرار گرفت و مقابل وایادولید 14 دقیقه بازی کرد، در مصاف با اوئسکا 19 دقیقه در زمین بود ودر مقابل رئال سوسیداد هم 13 دقیقه تیمش را همراهی کرد. در بازی با لگانس و والنسیا هم اصلا وارد زمین نشد.

در بازی بارسا مقابل والنسیا، ویدال در کنار سیلسن، منیر، لنگله، رافینیا و دمبله، یکی از اعضای نیمکت آبی اناری ها بود.

در جریان بازی یکشنبه شب مستایا، دقت پاس بارسایی ها 90.9% بود و ایوان راکیتیچ دقیق ترین بازیکن کاتالونیایی ها دراین بازی بود که 95.1% پاسهایش به مقصد رسید و آرتور هم آمار مشابهی با او با 95.1% پاس صحیح ثبت کرد. 88.8% پاسهای سرخیو بوسکتس به مقصد رسید و او در جایگاه سوم دربین بازیکنان تیمش از لحاظ دقت پاس قرار گرفت.


6363