والنسیا 1-1 بارسا: صدر جدول بالاخره از دست رفت

والنسیا 1-1 بارسا: صدر جدول بالاخره از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده در این دیدار ابتدا با یک گل زودهنگام از حریف عقب افتادند اما لیونل مسی در همان نیمه اول کار را به تساوی کشید. ولی در ادامه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. 

والنسیا بازی را هجومی آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ با اشتباه مدافعان بارسا، به ویژه جرارد پیکه، مقابل دروازه به اسکیل گارای رسید و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

برتری والنسیا بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که والنسیا در دقیقه 6 به گل دوم برسد اما متئو باتشوایی نتوانست از فرصتی که گونسالو گدس برایش ایجاد کرده بود، به خوبی استفاده کند.

در ادامه بازی متعادل شد و رفته رفته بازیکنان بارسا توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما دفاع فشرده بازیکنان والنسیا مانع از ایجاد موقعیت می شد.

تا اینکه در دقیقه 23، روی نبوغ مسی، بارسا به گل تساوی رسید. ستاره آرژانتینی بعد از یک و دو با لوئیس سوارز، پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دیدنی، توپ را به گوشه دروازه نتو فرستاد.

پس از این گل باز هم این بازیکنان بارسا بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه والنسیا ایجاد کنند. در مقابل این تیم میزبان بود که می توانست در دقیقه 40 به گل دوم برسد اما ضربه گایا، با اختلاف کمی از کنار دروازه تراشتگن به بیرون رفت. در دقایق پایانی این نیمه اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در نیمه دوم بارسا شروع بهتری داشت و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود اما باز هم پاسکاری های پرتعداد بازیکنان این تیم به موقعیت خاصی منجر نمی شد.

در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه 56، ضربه والی پارخو، دروازه  بارسا را تهدید کرد اما به گل منجر نشد. بازی با همین روند ادامه پیدا کرد و دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند اما نتوانستند به گل دوم برسند و در نهایت بازی با همان دو گل نیمه اول تمام شد.

با این تساوی، بارسا 15 امتیازی شد و بعد از 4 هفته بدون پیروزی، صدر جدول را به سویا واگذار کرد. شاگردان ارنستو والورده در سه هفته گذشته، دو تساوی و یک شکست داشتند و با تساوی امشب، آنها از 4 بازی اخیر، تنها سه امتیاز کسب کردند که این فشارها روی ارنستو والورده را افزایش خواهد داد.