السد صدر را به الدحیل هدیه داد

السد صدر را به الدحیل هدیه داد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته هشتم لیگ ستارگان قطر تیم السد، حریف آسیایی پرسپولیس از ساعت ۲۰:۲۰ امشب در استادیوم خانگی جاسم بن حمد دیدار دشواری برابر السیلیه رده سومی برگزار کرد.


السد که در این فصل تنها یک تساوی برابر الغرافه در هفته سوم لیگ ستارگان داشت و در هفت مسابقه دیگر به پیروزی‌های پُر گل رسیده بود، نیمه اول بازی امشب برابر السیلیه را بدون گل پشت سر گذاشت ولی در دقیقه ۶۶ روی حرکت انفرادی و شوت فنی تماشایی بغداد بونجاح دروازه حریف را باز کرد تا در آستانه پیروزی قرار بگیرد.


اما برتری شاگردان پریرا تا پایان مسابقه ادامه نداشت و گلی که الیاس باکور در دقیقه ۸۷ برای السیلیه به ثمر رساند، موجب شد تا السد در این دیدار خانگی به دومین تساوی این فصل دست پیدا کند و ۱۷ امتیازی شود تا صدر جدول لیگ ستارگان قطر را به الدحیلی که در مسابقه امشب خود ام صلال را شکست داده بود، هدیه دهد.


السد قطر بعد از شکست هفته قبل در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس، امشب هم برای دومین بازی متوالی نتوانست به پیروزی برسد و برابر السیلیه متوقف شد تا از شرایط آرمانی ابتدای فصل دور شده باشد.

شاگردان پریرا که روز یکم آبان ماه باید مسابقه برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس برگزار کنند، تا پیش از این مسابقه حساس دو دیدار در لیگ ستارگان و جام حذفی قطر برابر تیم‌های الریان و الدحیل خواهند داشت.