واکنش جالب گواردیولا به پنالتی خراب کردن محرز

واکنش جالب گواردیولا به پنالتی خراب کردن محرز


به گزارش "ورزش سه"، ریاض محرز در دقیقه 85 یک پنالتی را برابر لیورپول از دست داد تا سیتی در آستانه کسب پیروزی، در نهایت به تساوی 0-0 در آنفیلد بسنده کند اما گواردیولا از ستاره الجزایری خود حمایت می کند.

گواردیولا گفت: "ریاض محرز این شجاعت را داشت که توپ را برداشته و پنالتی بزند. او بارها در تمرینات پنالتی های خوبی زده بود اما این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. البته پنالتی زن اصلی سیتی آگوئرو است اما او در بازی حضور نداشت.

ما خوب بازی کردیم و اگر شما بخواهید نتیجه را مورد تحلیل قرار دهید از نظر من قابل قبول است. فصل قبل ما اینجا مغلوب شدیم، امسال مساوی کردیم و شاید سال بعد در آنفیلد پیروز شویم. رقابت خوبی در جریان بازی بین 2 تیم برقرار بود و ما توانستیم حریف خودرا کنترل کرده و اجازه ندهیم با 3 مهاجم خود و با ضدحملات به سمت دروازه ما بیایند.

4 مدافع ما نمایش خوبی در زمین داشتند و سیتی در ابتدای بازی سازماندهی مناسبی داشت اما در ادامه ما خیلی در خلق موقعیت موفق نبودیم و من در نهایت نتیجه را قابل قبول می دانم.

هدف ما کسب پیروزی بود و توانستیم در آنفیلد دروازه خود را بسته نگه داریم که این اتفاق مهمی است. سیتی چند شانس گلزنی هم داشت و ما تلاش کردیم خودمان باشیم."