برد ترابزون اسپور با بازی حسینی و امیری

برد ترابزون اسپور با بازی حسینی و امیری

به گزارش "ورزش سه"، در بازی ماقبل پایانی هفته هشتم سوپر لیگ ترکیه تیم ترابزون اسپور که برای نخستین بار در این فصل سید مجید حسینی و وحید امیری را به طور همزمان در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه اسپور توتو مقابل آک‌حیصار گنجچلیک اسپور رده هفدهمی قرار گرفت.


یاران مجید حسینی و وحید امیری که در دو هفته متوالی سوپر لیگ ترکیه دو شکست برابر آلانیا اسپور و گُزتپه داشتند ولی در مسابقه اخیرشان به برتری مقابل گُزتپه رسیدند، امشب هم این روند را ادامه دادند و موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک در خانه آک‌حیصار گنجچلیک اسپور به پیروزی دست یابند تا به امتیاز ۱۳ برسند و در جایگاه پنجم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرند.


وحید امیری که چهارمین بازی فصل خود برای ترابزون اسپور ترکیه را انجام می‌داد، مثل دیدارهای اخیرشان جزو تعویضی‌های تیمش بود و از دقیقه ۶۶ جای خود را به اولکای ساحان داد؛ امیری در مدت حضورش در بازی ۲۱ پاس صحیح داد، در پنج نبرد تن به تن موفق شد و یک سانتر درست داشت.


سید مجید حسینی هم که هفته قبل با بازگشت‌اش به ترکیب ترابزون اسپور موجب پایان روند دو شکست متوالی تیمش شده بود، امشب هم نقش موثری در پیروزی ترابزون اسپور داشت و در حضور ۹۰ دقیقه‌ای خود برابر آک‌حیصار گنجچلیک اسپور ۹ دفع توپ داشت، ۳۸ پاس صحیح داد و در سه نبرد تن به تن برنده شد.