فیرمینو، عامل اختلاف نظر نویل و سونس

فیرمینو، عامل اختلاف نظر نویل و سونس

سایت رسمی فوتبالی- روبرتو فیرمینو ستاره برزیلی باشگاه لیورپول، دلیل اصلی ایجاد اختلاف نظر بین گری نویل و گرائم سونس در برنامه زنده عصر روز یکشنبه اسکای سپورتس بود.

قبل از آغاز دیدار دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در ورزشگاه آنفیلد، گری نویل، اسطوره فوتبال یونایتد و سونس، یکی از بازیکنان افسانه ای لیورپول، میهمان شبکه اسکای سپورتس بودند. در جریان این برنامه، نویل اعلام کرد که شیفته فوتبال فیرمینوی برزیلی است و البته یادآوری کرد که این بازیکن 27 ساله، بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر هم نیست. 

نویل در تمجید از فیرمینو گفت:« او یک بازیکن خیلی خیلی درخشان است. من فیرمینو را دوست دارم. و برای قراردادن نام او درتیم منتخب فصل قبلم لحظه ای درنگ نکردم. او شاید بهترین لمس توپ در لیگ را در بین تمام مهاجمان لیگ نداشته باشد و شاید بزرگترین گلزن لیگ نباشد ولی از نظر من، او تمام کارهایی که لیورپول انجام می دهد را تنظیم می کند.»  

اما بعد از آن بود که سونس با زیر سوال بردن صحبتهای گری نویل این گونه پاسخ داد:« شما فکر نمی کنید که او لمس توپ خوبی دارد؟» نویل بعد به دفاع از صحبتهایش پرداخت و گفت:« او بهترین لمس توپ در لیگ برتر را ندارد. شاید این عنوان از آن سرخیو آگوئرو یا بازیکنی مثل او باشد. او لمس توپ خوبی دارد ولی من می گویم که او بهترین لمس توپ و بهترین هوشیاری و زیرکی را ندارد و بهترین گلزن ممکن نیست ولی از نظر مشارکت تیمی او فوق العاده است.»


اما سونس براین باور است که لمس توپ فیرمینو بهتر از چیزی است که نویل تصور می کند. او دراین رابطه گفت:«فیرمینو لمس توپ فوق العاده ای دارد. فکر می کنم به همین دلیل است که می تواند توپ را در محوطه جریمه که مملو از بازیکنان حریف است بگیرد. دراین شرایط باید  لمس توپ خوبی داشته باشی تا بتوانی شوت بزنی یا پاس نهایی را بدهی. هیچ شکی نیست و هردویمان موافق این هستیم که او بازیکنی استثنایی است. فکر می کنم او می توانددر هر تیمی جا بیفتد.»