هواداران آرسنال تحت تاثیر رابطه نزدیک لاکازت و آئوبامیانگ

هواداران آرسنال تحت تاثیر رابطه نزدیک لاکازت و آئوبامیانگ

سایت رسمی فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم آرسنال و فولام، الکساندر لاکازت ستاره شماره یک توپچی ها بود. از همین رو هم او به شدت زیر ذره بین هواداران آرسنال قرار داشت و هواداران از تماشای عملکرد خوب او لذت می بردند.

آرسنال در نیمه دوم این بازی عملکرد خیره کننده ای داشت و در نهایت توانست تا با نتیجه 1-5 در کراون کاتج از سد فولام عبور کند تا به نهمین برد خود در تمامی تورنمنتها برسد.

لاکازت در این بازی دو گل برای تیمش به ثمر رساند و در هر نیمه به یک گل رسید. او بعد از زدن گل اولش در این بازی، کلی مسافت طی کرد تا گلزنی اش را با پیر امریک آئوبامیانگ که بازی را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز کرده بود جشن بگیرد.

هواداران آرسنال هم از دیدن ارتباط خوب میان این زوج تهاجمی تیمشان حسابی لذت بردند و این موضوع باعث شد تا هواداران توپچی ها در شبکه های اجتماعی در این رابطه به اظهارنظر بپردازند. برخی از توئیتها بدین ترتیب هستند:

*فقط به ارتباط نزدیک میان آئوبامیانگ و لاکازت نگاه کنید

*لاکازت بعد از زدن گل زیبایش مستقیما به سمت آئوبامیانگ رفت. دو مهاجم با کیفیت در تیم ما؛ من واقعا این بازی را دوست دارم

*لاکازت به سمت آئوبامیانگ دوید و این حرکتش قلب مرا مملو از احساس مثبت کرد

درنیمه دوم بازی آئوبامیانگ روانه میدان شد و دوبار هم او برای تیمش گلزنی کرد و دیگر گلزن توپچی ها دراین بازی، آرون رمزی بود.

آئوبامیانگ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما خیلی خوب بازی کردیم ولی می دانستیم که فولام هم فوتبال خوبی ارائه می کند و سعی می کند تا روی ضدحملات به ماآسیب برساند. تیم ما خوب بازی کرد و وقتی من وارد زمین شدم، می دانستم که باید تفاوتها را رقم بزنمو این کار را کردم. الان باید همین ذهنیت را حفظ کنیم. باید سعی کنیم تمرکزمان را حفظ کنیم و به روند بردهایمان ادامه دهیم.»

6363