حمایت نخست وزیر پرتغال از رونالدو پس از اتهام تجاوز

حمایت نخست وزیر پرتغال از رونالدو پس از اتهام تجاوز

سایت رسمی فوتبالی - نخست وزیر پرتغال پس از مطرح شدن اتهاماتی مبنی بر تجاوز کریستیانو رونالدو به مدلی در لاس وگاس از این ستاره حمایت کرد. 

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کاستا ستاره جهانی تیم ملی کشورش را بی نظیر خواند و به این نکته اشاره کرد که این بازیکن 33 ساله هنوز برای انجام هیچ جرمی به صورت قطعی مجرم شناخته نشده است. کاستا اظهار داشت: " مردم باید یک موضوع را درک کنند و آن فرضیه بی گناهی هر متهمی است. این که کسی به انجام کاری متهم می شود به معنای مجرم بودن آن فرد نیست. اگر مدرکی برای یک چیز درباره این بازیکن وجود داشته باشد، حرفه ای گری بی اندازه، تلاش به عنوان یک ورزشکار، فوتبالیستی بی نظیر و کسی است که افتخار و ارزشمندی را به پرتغال هدیه داد. و مطمئنا همه ما آرزو داریم که هرگز چیزی نتواند رکوردهای رونالدو را آلوده کند. "

کاترین مایورگای 34 ساله مدعی شد که بازیکن پرتغالی در 13 ژوئن 2009 در لاس وگاس به او تجاوز کرده است. در آن زمان رونالدو 24 ساله بوده و با دو نفر از اعضای خانواده اش در تعطیلات به سر می برده است. ستاره یوونتوس این اتهامات را جعلی خوانده اما فیلمی از این دو نفر در کنار هم ساعاتی پیش از این اتفاق موجود است. 

1070