والورده: چیزی از ناراحتی و عصبانیت ویدال نمی دانم

والورده: چیزی از ناراحتی و عصبانیت ویدال نمی دانم

سایت رسمی فوتبالی - ارنستو والورده مدعی شد که آرتورو ویدال شخصا اعتراضی به او نکرده و این مربی اطلاعی از ناراحتی یا عصبانیت ویدال از دقایق کم حضورش در بارسلونا ندارد. 

به گزارش فوتبالی، ویدال پس از حضور در سه دقیقه پایانی بازی برابر تاتنهام در رقابت های لیگ قهرمانان یک شکلک عصبانی در اینستاگرام خود منتشر کرد. بعضی رسانه های کاتالان مدعی شده بودند که این بازیکن از دقایق کم حضورش در بارسلونا عصبانی و ناراحت است. اما والورده سعی کرد شرایط را تلطیف کند. این مربی در پاسخ به سوالی درباره پست ویدال در شبکه های اجتماعی گفت: " ما همه می دانیم که به عنوان یک تیم بازی می کنیم. نمی دانم بازیکنان چه مطالبی در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند اما ویدال چیزی به من نگفت. نمی دانم که درباره بازی عصبانی بود یا این شکلک مربوط به اتفاقی در خانه اش بوده است. هیچ نظری در این باره ندارم. "

ویدال 31 ساله وقتی با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست، به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود. او در دقایق پایانی سوپرکاپ اسپانیا برابر سویا به میدان رفت و پس از آن در دیدار دوستانه بارسا برابر بوکاجونیورز 90 دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت. این بازیکن پس از آن تنها در دو بازی برابر خیرونا و اتلتیک بیلبائو در ترکیب ثابت حضور داشته و در هر دو بازی پیش از دقیقه 60 تعویض شده است. حضور او در برابر تاتنهام در دقایق پایانی بازی هفتمین حضورش برای بارسلونا به عنوان بازیکن تعویضی بود و امیدوار است که در دیدار برابر والنسیا در ترکیب ثابت قرار داشته باشد.

1070