شمارش معکوس برای اخراج سرمربی رئال مادرید

شمارش معکوس برای اخراج سرمربی رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - جولن لوپتگی سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پس از شکست مقابل آلاوس گفت که نگران پستش نیست  اما به نظر می رسد که شمارش معکوس برای اخراج وی آغاز شده باشد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در چهار بازی پیاپی و 409 دقیقه اخیر حتی یک گل هم نتوانسته بزند. در تاریخ رئال فقط دو بار دیگر چنین اتفاقی رخ داده که هر دو بار مربی اخراج شده است. این آمار می گوید که اخراج مربی باسکی رئال مادرید دور از انتظار نیست.

در سال 1982 ، بوسکوف 11 روز بعد از چهارمین بازی پیاپی بدون گل خود خارج شد. در سال 1985 نیز آمانسیو درست بلافاصله بعد از چهارمین بازی خود اخراج شد. لوپتگی شاید کمی بیشتر دوام بیاورد چرا که رئال حالا باید بازیهای ملی را برگزار کند و دو هفته دیگر با رئال به مصاف لوانته خواهد رفت. سویا، اتلتیکو، زسکا و آلاوس چهار تیمی هستند که مقابل رئال دروازه شان را بسته نگه داشتند.

رئال لوپتگی در این فصل در 11 بازی خود 17 گل زده و 12 گل دریافت کرده است. تیم لوپتگی فقط پنج برد داشته و چهار تا از بازیهایش را باخته است.

به نظر می رسد که ال کلاسیکوی ششم آبان روز سرنوشت ساز لوپتگی باشد. سرمربی رئال اگر از پس این بازی بربیاید پستش را حفظ می کند در غیر این صورت اخراجش دور از انتظار نخواهد بود.