جو متلاطم و شعارهای رنگارنگ در اولدترافورد: مورینیو سوژه هواداران و دوربین ها

جو متلاطم و شعارهای رنگارنگ در اولدترافورد: مورینیو سوژه هواداران و دوربین ها

سایت رسمی فوتبالی- برد دقایق پایانی منچستریونایتد مقابل نیوکاسل در واقع نوعی معجزه برای مورینیو بود تا به نحوی شاهد نجات جایگاهش روی نیمکت مربیگری منچستریونایتد باشد. 

بعد از پیروزی 2-3 یونایتد مقابل نیوکاسل در لحظات پایانی بازی، دوربین فیلمبرداری بی.تی اسپورت، کاملا مورینیو را زیر ذره بین گرفته بود تا تمام حرکات او را به تصویر بکشد. این رفتار باعث عصبانیت مورینیو شد و به گفته تانکردی پالمری، یک متخصص فوتبال ایتالیا، ژوزه مورینیو ناگهان عبارت ناپسندی را برزبان آورده.

در جریان این مسابقه هواداران نیوکاسل که در اولدترافورد حضور داشتند، در تمام مدتی که تیمشان از یونایتد پیش بود، شعار «فردا صبح اخراج می شوی» را برای مورینیو می خواندند. و در پی این شعارها، هواداران یونایتد نام سرمربی تیمشان را صدا می کردند.

اد وودوارد، نایب رئیس باشگاه یونایتدهم در ورزشگاه حضور داشت و در اکثر دقایق مسابقه با چهره ای عصبی و درهم بازی را دنبال می کرد اما پس از گلزنی الکسیس سانچس اوضاع او نیز تغییر کرد. 


درپایان بازی مورینیو به خبرنگاران گفت که شاگردانش عصبی بازی را آغاز کرده بودند و نتوانسته بودندبا فشار تحت تعقیب بودن خوب کنار بیایند وبه خاطر ترس مرتکب اشتباهاتی می شدند.

آقای خاص همچنین یادآوری کرد که دو تعویض تیمش را برای رهایی از بار همین فشار و ترس انجام داده و گفت که بعد از این تعویضها تیمش عملکرد بهتری را به نمایش گذاشته.

در جریان برگزاری بازی، برخی هواداران یونایتد یکصدا نام مورینیو را صدا می زدندو مورینیوبا تشکرو تمجید از این هواداران از آنها خواسته تا تمرکزشان را برروی تشویق تیم قرار دهند و نه شخص او .

او درکنفرانس خبری پایانی بازی هم از هواداران تشکر ویژه ای داشت:« من برای هواداران و بازیکنانم خوشحالم. ازواکنش هواداران حیرت زده شدم. اصلا چنین چیزی نمی خواستم ولی اگر به آنها گفتم که این کار را نکنند، به خاطر این بود که بحث من نیست و بحث باشگاهی است که دوستش دارند و باشگاه فوتبالی ما با شان و غرور کار می کند.»

او با مرورد خاطراتی که از هواداران ارزشمند فوتبالی دارد ادامه داد:«یادم می آید یک بار لیورپول را در آنفیلد 0-4 بردیم و من حیرت کرده بودم که هواداران باز هم با ترانه هایشان تیمشان را تشویق می کردند و الان من در چنین شرایطی بودم. تیمم در خانه 0-2 عقب بود و همه می دانستند که برددراین بازی چقدر برای ما مهم است و هوادارانمان حیرت انگیز بودند. من واقعا از این بابت متشکرم. این برد متعلق به هواداران و بازیکنان است و هواداران می توانند با احساس پیروزی به خانه بروند.»