مورینیو بین دو نیمه به شاگردانش چه گفت؟

مورینیو بین دو نیمه به شاگردانش چه گفت؟

سایت رسمی فوتبالی – در پایان دیدار دو تیم منچستریونایتد و نیوکاسل که با برد شیاطین سرخ در ثانیه های پایانی همراه بود، ژوزه مورینیو در صحبتهایی اعلام کرد که در بین دو نیمه در رختکن تیمش چه گذشته است.

شیاطین سرخ در 20 دقیقه ابتدایی بازی 0-2 از میهمانشان عقب افتادند ولی در نیمه دوم دو گل خورده را توسط خوان ماتا و آنتونی مارسیال جبران کردند و در لحظات پایانی بازی الکسیس سانچس گل برتری یونایتد را به ثمر رساند و سه امتیاز حساس را به حساب تیمش واریز کرد.

مورینیو در پایان بازی گفت که در بین دو نیمه صحبتهایی مملو از احساسات را با بازیکنانش داشت. مورینیو در گفتگو با بی تی اسپورت گفت:« در بین دو نیمه گفتگوی خوبی با بازیکنان داشتیم. ما به هم قولی ندادیم که بازی را ببریم. فقط به هم قول دادیم تا بدون ترس امور را پیش ببریم. بازیکنانم تمام توانشان را به کار گرفتند. فکر نمی کنم که خوش شانس بودیم؛ چون ما در این بازی جنگیدیم. اگر بازی 2-2 تمام می شد هم ما با حس خوب و مثبتی زمین را ترک می کردیم. هیچ کسی نمی تواند قول برد در بازی را بدهد ولی ما به عنوان فوتبالی های حرفه ای باید قول بدهیم تا تمام توانمان را به کار بگیریم و بازیکنانم همین کار را کردند.»


مورینیو در گفتگو با ام.یو تی وی هم گفت:« فکر می کنم در بین دو نیمه قلبهایمان را باز کردیم. ما دو دقیقه راجع به تغییر تاکتیکی که قصد داشتیم در بازی مان اعمال کنیم صحبت کردیم و هشت دقیقه راجع به مسائل دیگری حرف زدیم و فکر می کنم این باعث شد تا بازیکنان کمی احساس آزادی و رهایی بیشتری در نیمه دوم داشته باشند.»
 آقای خاص در ادامه صحبتهایش گفت:« برد 2-3 حیرت آور است ولی اگر بازی 2-2 می شد هم فکر می کنم احساسات مشابهی داشتیم. همیشه اگر با سربلندی به خانه برگردی و قایم نشوی و خودت را نشان بدهی حس خوبی است. بازیکنانم در نیمه دوم با شان و اعتبار کار کردند.»

6363