ونگر را به عنوان جانشین مورینیو به اولدترافورد بیاورید!

ونگر را به عنوان جانشین مورینیو به اولدترافورد بیاورید!

سایت رسمی فوتبالی- بعد از شروع متزلزل منچستریونایتد در رقابت های این فصل لیگ برتر، بحث برکناری ژوزه مورینیو از سمت مربیگری شیاطین سرخ داغ است. اگرچه برد دقیقه نودی یونایتد مقابل نیوکاسل، کمی شرایط را آرام کرد، اما در طول روزهای اخیر بحث برکناری آقای خاص و انتصاب سرمربی جدیدی برای یونایتد به شدت داغ بوده. 

روز جمعه رسانه های بریتانیایی در گزارشهای خود به این نکته اشاره کردند که هر نتیجه ای که در بازی یونایتد مقابل نیوکاسل رقم بخورد، ژوزه مورینیو از سمتش برکنار خواهد شد؛ البته سران باشگاه منچستریونایتد این صحبتها را تکذیب کردند و حالا با برد 2-3 یونایتد مقابل نیوکاسل، آقای خاص دست کم برای چندروز تاحدودی رنگ آرامش را به خود وتیمش خواهد دید.

یکی از گزینه هایی که نامش به عنوان جانشین احتمالی مورینیو در اولدترافورد به گوش می رسیدزین الدین زیدان بود. اما جف استلینگ، مجری اسکای سپورتس، نام گزینه دیگری را روی میز گذاشته و به یونایتدی ها پیشنهاد داده است: آرسن ونگر که در پایان فصل گذشته بعد از 22 سال از آرسنال جدا شد.

استلینگ روز شنبه دراین رابطه گفت:« این را درنظر داشته باشید که زین الدین زیدان انگلیسی صحبت نمی کند. ولی من یک ایده خوب دارم و می دانم که گزینه ایده آلی است و هواداران یونایتد هم مرا دوست خواهند داشت. آنچه یونایتد به آن نیاز دارد، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، فوتبالی زیبا، جذاب و تهاجمی است. کسی که بتواند بهترین بازی ها را از الکسیس سانچس بگیرد. در نتیجه آرسن ونگر باید سرمربی آتی یونایتد باشد.ونگر می تواند گزینه ایده آلی برای برآورده کردن اهداف یونایتد در این فصل باشد.»

پل مرسون، مهاجم سابق آرسنال هم با استقبال از پیشنهاد استلینگ گفت:« این جدا ایده بدی نیست. باید ببینید ونگر چه کارهایی انجام داده. او نیاز به خرید بازیکنان 70 و 80 میلیون پوندی ندارد.» 

چارلی نیکلاس، یکی دیگر از ستاره های سابق آرسنال هم دلیلی نمی بیند که درصورت ابراز تمایل یونایتد برای به خدمت گرفتن ونگر، او این پیشنهاد را رد کند:«من هم قبلا این را گفتم. چرا ونگر این شغل را قبول نکند؟»

البته فیل تامپسون، اسطوره سابق لیورپول مخالف این ایده است:« ما می گوئیم که مورینیو مسیرش را گم کرده؛ در سالهای اخیر هم می گفتیم که ونگر راهش را گم کرده و افراد ایده های او را خوانده و از او پیشی گرفته اند. من موافق یک روح تازه در یونایتد هستم ولی نه با آرسن ونگر.»


6363