کوواچ: روی اشتباهات فردی شکست خوردیم

کوواچ: روی اشتباهات فردی شکست خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها که فصل را بسیار خوب شروع کردند، در 4 دیدار اخیرشان در همه رقابت ها موفق به پیروزی نشدند؛ اتفاقی که انتقادها از کوواچ را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

در دیدار امشب بایرنی ها در بیشتر دقایق بازی تیم برتر میدان بودند اما در نهایت این گلادباخ بود که با گل های الکساندر پلی، لارس استیندل و پاتریک هرمان به پیروزی رسید.

کوواچ در پایان بازی گفت:" ما در 10 دقیقه ابتدایی خیلی خوب کار کردیم اما پس از آن اشتباهات فردی زیادی داشتیم که باعث خوردن این گل ها شد. آنها سه شوت زدند و ما سه گل خوردیم."

با این نتیجه، فاصله بایرن با دورتموند صدرنشین به 4 امتیاز افزایش پیدا کرد اما کوواچ معتقد است که جای نگرانی وجود ندارد.

" بین دو نیمه چیزهایی به بازیکنان گفتم اما آن حرف ها باید در رختکن بماند. گاهی اوقات روند خوبی دارید و گاهی اوقات نه. در حال حاضر همه تلاش می کنند اما نمی توانیم این را به یک نمایش خوب در زمین تبدیل کنیم.  به گلادباخ تبریک می گویم. گل های نیمه اول اعتماد به نفس ما را گرفت. در هر صورت باید با این شکست کنار بیاییم."

داوید آلابا، مدافع چپ بایرن، به دلیل مصدومیت، در دقایق ابتدایی نیمه دوم از زمین اخراج شد اما کوواچ تاکید کرد که هنوز نمی توان در مورد مدت دوری این بازیکن اظهارنظر کرد:" من صحبت کوتاهی با داوید داشتم. احتمالا همسترینگ او آسیب دیده اما باید منتظر معاینات بیشتر باشیم."

در مقابل، دیتر هکینگ، سرمربی گلادباخ، با ابراز خشنودی از پیروزی تیمش، گفت:" نمایش تیمی خیلی خوبی بود. ما خوب دفاع کردیم. بایرن تنها موقعیت های نصفه و نیمه ای ایجاد کرد. وقتی در دقایق ابتدایی دو گل می زنید، مطمئنا می توانید بازی را در دست بگیرید. ما امروز توانستیم این کار را به نحو خیلی خوبی انجام بدهیم."