نحسی 7 بعد از جدایی رونالدو باطل می شود؟ (عکس)

نحسی 7 بعد از جدایی رونالدو باطل می شود؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با جدایی رونالدو در تابستان سال 2009، پنج بازیکن بعد از او شماره 7 یونایتد را بر تن کردند و تنها در لیگ برتر مجموعا موفق به زدن 14 گل شده اند؛ این نحسی اخیرا گریبان الکسیس سانچس را نیز گرفته و او دچار افت محسوسی شده بود اما امشب این ستاره شیلیایی با گلزنی در دقیقه 90 برابر نیوکاسل فرشته نجات مورینیو شد.

اولین بازیکنی که بعد از جدایی رونالدو شماره 7 را بر تن کرد، مایکل اوون ستاره سابق لیورپول بود اما او در سالهای آخر دوران ورزشی خود در 31 بازی تنها 5 بار برای یونایتد گلزنی کرد.

آنتونی والنسیا، کاپیتان فعلی یونایتد یک فصل شماره 7 را برای خود انتخاب کرد اما با توجه به پست او، زدن تنها 1 گل در 30 بازی خیلی هم دور از انتظار نبود.

شماره 7 بعدی، آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی و باکیفیت رئال مادرید بود که در اولدترافورد هرگز موفق نبود و در یک فصل حضور خود در 27 بازی تنها 3 بار موفق به گلزنی شد.

ممفیس دیپای، وینگر هلندی و جوان با سر و صدای فراوان راهی یونایتد شد اما حاصل روزهای حضور او با شماره 7، تنها 33 بازی و 2 گل بود.

الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی و فعلی یونایتد که امشب بعد از هفته ها موفق به گلزنی شد نیز در 17 بازی لیگ برتر تنها 3 بار برای منچستر گلزنی کرده است.