دوگاری: اگر زیدان به یونایتد برود، من دو تا موش می خورم!

دوگاری: اگر زیدان به یونایتد برود، من دو تا موش می خورم!

سایت رسمی فوتبالی- در شرایطی که این روزها زمزمه های زیادی در مورد جدایی قریب الوقوع ژوزه مورینیو از نیمکت مربیگری منچستریونایتد به گوش می رسد، بارها نام زیدان به عنوان جانشین احتمالی او در اولدترافورد شنیده می شود. اما کریستوف دوگاری تردیدهای زیادی دراین رابطه دارد.

زین الدین زیدان بعد از فتح سه قهرمانی متوالی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، در پایان فصل گذشته، از این تیم جدا شد. از آن زمان به بعد نام او در کنار باشگاه های مختلفی مطرح شده ولی زیزوی 46 ساله هنوز هدایت تیمی را در دست نگرفته است. حالا درحالی که جایگاه مورینیو در یونایتد با اما واگرهایی روبرو شده، شنیده می شود که زیدان ممکن است جانشین آتی او در اولدترافورد باشد.

اما  کریستوف دوگاری، مردی که در کنار زیدان طعم قهرمانی در جام جهانی 1998 را چشیده، اعلام کرده که زیزو هیچ تمایلی به هدایت یونایتد ندارد. او در گفتگو با RMC اسپورت گفته:«زیدان به منچستر نخواهد رفت. من به شما می گویم که او به منچستر نمی رود.»

حتی در روزهای اخیر شنیده می شد که زیدان با مورینیو صحبت کرده تا ببیند اوضاع آقای خاص دریونایتد چگونه است. اما دوگاری حتی تردید دارد که چنین صحبتی بین این دونفر انجام شده باشد:«اگر زیدان به مورینیو زنگ زده باشد، من نه تنها یک موش، بلکه دو تا موش می خورم. من این را حتی یک ثانیه هم باور نمی کنم؛ چون ارتباط بین زیدان و مورینیو هرگز خوب نبوده..هرگز..»

دوگاری ادامه داد:« پس دلیلی نمی بینیم که زیدان بخواهد به مورینیو زنگ بزند تا به او بگوید که جانشین او نخواهد شد. زیزو در تعطیلات است و مورینیو شخصا درحال سازمانی شرایط فعلی است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.»

این درحالی است که یونایتد مورینیو شروع خیلی بدی در رقابت های این فصل لیگ برتر داشته و تا قبل از آغاز رقابت های این هفته، در چهار بازی اخیرش طعم برد را نچشیده. آنها از ابتدای فصل 19-2018، هنوزدرخانه به پیروزی نرسیده اند و گمانه زنی های زیادی درمورد برکناری احتمالی مورینیو از سمتش در آینده ای نزدیک خبر می دهند. اما اسطوره هایی مثل رایان گیگز و پل اسکولز ازجمله اسطوره های سابق یونایتد هستند که از مورینیو دفاع کرده اند.


6363