علوان‌زاده: حالا پرسپولیس می‌تواند به نیمکتش تکیه کند

علوان‌زاده: حالا پرسپولیس می‌تواند به نیمکتش تکیه کند

وبسایت رسمی فوتبالی- ما نیمکت‌نشین‌ها شاید نام‌های بزرگی نداشته باشیم اما در این مدت نشان دادیم که با تمام وجود کار می‌کنیم و در کنار بازیکنان اصلی تیم، می‌توانیم برای پرسپولیس مفید باشیم.

به گزارش وبسایت فوتبالی، بزرگ‌ترین دردسر این روزهای برانکو، نیمکتی است که با بازیکنان جوان و کم‌تجربه پر شده. یکی از این جوان‌ها هم احسان علوان‌زاده است که از دو فصل پیش در پرسپولیس حضور دارد اما هرگز به اندازه‌ی امروز به بازی کردن امیدوار نبوده است: «دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد چون ما اعتماد آقای برانکو را پشت سرمان داریم. من و بقیه نیمکت‌نشینان تیم با تمام وجود تمرین می‌کنیم و مطمئنم که نوبت بازی ما هم خواهد رسید.»

او سپس از نقش بازیکنان ذخیره در موفقیت‌های اخیر پرسپولیس می‌گوید: «در این مدت خیلی‌ها انتقاد کرده‌اند و هنوز هم معتقدند پرسپولیس تعداد کمی بازیکن خوب دارد و گذشته از آن نیمکت قابل‌اتکایی هم ندارد. در حالی که ما با نتایج خوبی که در این چند هفته گرفتیم، این فرضیه را باطل کردیم و نشان دادیم هم بازیکنان اصلی تیم خیلی باکیفیت هستند و هم اینکه پرسپولیس نیمکت قابل‌اتکایی دارد. آدام همتی، من و بقیه نیمکت‌نشین‌ها شاید نام‌های بزرگی نداشته باشیم اما در این مدت نشان دادیم که با تمام وجود کار می‌کنیم و در کنار بازیکنان اصلی تیم، می‌توانیم برای پرسپولیس مفید باشیم.»

7655