بازی در آنفیلد سخت ترین آزمون سیتی است

بازی در آنفیلد سخت ترین آزمون سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه تیم منچسترسیتی که جایگاه صدر را در اختیار دارد، میهمان لیورپول خواهد بود. گوندوغان اعتقاد دارد در طول مسابقات لیگ جزیره هیچ رویارویی سخت تر این بازی آخر هفته نخواهد بود.

او در گفتگو با ESPN اعتراف کرد که وضعیت عصبی اش را پیش از سفر به بندر لیورپول نمی تواند کنترل کند و همچنین اعتقاد دارد این سخت ترین چالش منچسترسیتی است! بنابراین هیچ چیز بهتر از مسابقات این چنینی نیست، هرچند که قبل از آن استرس بیشتری خواهد داشت اما پس از اولین پاس موفقیت آمیز، اولین تکل موفق و اولین دریبل صحیح شما بیشتر و بیشتر اعتماد به نفس خواهید داشت.

گوندوغان که 4 فصل موفق را با یورگن کلوپ سپری کرد، درباره رویارویی با مربی سابقش گفت: ملاقات با او همیشه ویژه است. او همیشه بسیار خوشحال است. ما یک گفتگوی سریع و کوتاه خواهیم داشت چرا که متاسفانه زمان زیادی برای حرف درباره مسائل مختلف نداریم، اما همیشه او را مردی بسیار خوب می بینم، مانند یک مرد متواضع که نشان داده به عنوان سرمربی می تواند موفق باشد.

شاگردان پپ گواردیولا روز یکشنبه جدال صدر جدولی ها را با لیورپول برگزار می کنند؛ دو تیمی که در این فصل شکست ناپذیر بوده اند. مدافع عنوان قهرمانی لیگ جزیره در 15 سال اخیر نتوانسته لیورپول را شکست دهد و همچنین در سه بازی اخیر مقابل این تیم در سال 2018 همواره بازنده بوده است.