پنج مقصد احتمالی مورینیو در صورت اخراج از منچستریونایتد

پنج مقصد احتمالی مورینیو در صورت اخراج از منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبالی - در حالی که باشگاه منچستریونایتد از ژوزه مورینیو حمایت کرده است اما دور از انتظار نیست که این مربی در صورت ناکامی مقابل نیوکاسل از تیم انگلیسی اخراج شود.

به گزارش فوتبالی، میرر در گزارشی به گزینه های احتمالی مورینیو در صورت اخراج از تیم انگلیسی اشاره کرده است. مربی پرتغالی با توجه به این که سالها در تیم های بزرگ اروپا فعالیت کرده طبیعی است که مشتریان پر و پا قرصی داشته باشد.

یوونتوس
آلگری در تابستان گذشته از رئال مادرید پیشنهاد داشت  اما در یوونتوس ماند و امسال تلاش می کند تا برای پنجمین سال پیاپی تیم ایتالیایی را به قهرمانی لیگ ایتالیا برساند. غول های تورینی در حال حاضر به دنبال قهرمانی در اروپا هستند و اگر در این فصل با آلگری به هدفشان نرسند هیچ بعید نیست که به سراغ یک نام دیگر بروند که مورینیو می تواند یکی از گزینه های آنها باشد.

پاریسن ژرمن
پی اس جی در این تابستان توخل را استخدام کرد. این تیم بدون مربی هم می تواند قهرمان فرانسه شود و در حال حاضر هدف اصلی آنها چمپیونزلیگ است که البته رقابت سختی با ناپولی و لیورپول خواهند داشت. در صورتی که توخل نتواند شیخ های قطری را در چمپیونزلیگ به موفقیت برساند اخراجش دور از انتظار نخواهد بود. مورینیو از طرفی می تواند چالش قهرمانی در لیگی جدید را پیش رو داشته باشد.

اینتر
اینتر این فصل شرایط خوبی ندارد و در لیگ ایتالیا هشت امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند. لوچانو اسپالتی نتوانسته در اینتر موفق شود و از طرفی اینتری ها خاطرات خوشی از مورینیو دارند چرا که با مربی پرتغالی قهرمان اروپا در سال 2010 شدند. 

ولورهمپتون
ژرژ مندس وکیل سرشناس پرتغالی رابطه نزدیکی با مدیران باشگاه ولورهمپتون دارند و هیچ بعید نیست که مورینیو را جانشین مربی پرتغالی حال حاضر تیم انگلیسی یعنی نونو اسپریتو کنند. البته مورینیو سالهاست که در تیم های متوسط فعالیت نکرده و بعید است که این چالش را بپذیرد.

پرتغال
ژوزه مورینیو همیشه تائید کرده که دوست دارد روزی سرمربی تیم ملی پرتغال شود. در حال حاضر سانتوس به عنوان قهرمان یورو 2016 جایگاه مستحکمی روی نیمکت پرتغال دارد هر چند که عملکرد ضعیف در جام جهانی تا حدودی انتقادهایی را به وی وارد کرده است