ستاره تاتنهام از بازی در تیم ارتش کره جنوبی معاف شد

ستاره تاتنهام از بازی در تیم ارتش کره جنوبی معاف شد

سایت رسمی فوتبالی - سون هیونگ مین، مهاجم اهل کره جنوبی باشگاه تاتنهام گفت که از این که به تیم ملی کشورش کمک کرده تا با شکست ژاپن قهرمان بازیهای آسیایی شود خوشحال است اما مشکلی نداشته تا برای خدمت سربازی در تیم ارتش کره بازی کند.

به گزارش فوتبالی، در کشور کره جنوبی همه مردان باید خدمت 21 ماه سربازی را پشت سر بگذارند اما ورزشکارانی که مدال طلای بازیهای آسیایی یا مدال المپیک را کسب کنند از خدمت معاف می شوند. سون در مصاحبه با میرر گفت:"در حال حاضر در جایگاه بهتری هستم چرا که قهرمان بازیهای آسیایی شدم. اما اگر قهرمان نمی شدیم  باید برای تیم ارتش کره جنوبی بازی می کردم. بردن بازیهای آسیایی بزرگ ترین دستاوردی است که برای کشورم داشته ام و خوشحالی مردم کشورم چیزی است که تا ابد در خاطرم خواهد ماند. هیچ کشوری نتوانسته بود دو سال پیاپی قهرمان مسابقات شود و برای کشورم خوشحالم و به تیم کره جنوبی و هم تیمی هایم افتخار می کنم."

سون هیونگ مین

سون 26 ساله به خاطر بازیهای آسیایی برخی از بازیهای تاتنهام را از دست داد و حالا در تلاش است تا دوباره جایگاه ثابتش در تیم انگلیسی را بدست بیاورد. وی افزود:"پوچتیو روی جزئیات کوچک و بزرگ رفتاری باورنکردنی با من دارد. او خیلی به من کمک کرده است. او من را از آلمان به تاتنهام آورد و به من فرصت داد. حضور من در بازیهای آسیایی ریسک بزرگی بود و وقتی برگشتم طوری با من برخورد کرد که انگار هیچ اتفاقی نیافتاده است. توجهش به جزئیات باورنکردنی است و به همین خاطر او یکی از بهترین های دنیاست."