دیناموکیف قید جذب دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس را زد!

دیناموکیف قید جذب دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس را زد!

وبسایت رسمی فوتبالی- دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و تیم باشگاهی پرسپولیس از لیست خرید زمستانی دینامو ‌کیف اوکراین خارج شد.

به گزارش وبسایت فوتبالی، عملکرد قابل قبول علیرضا بیرانوند درون دروازه تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ سبب شد تا چند تیم اروپایی به فکر جذب دروازه‌بان پرسپولیس بیفتند. اما بیرانوند ترجیح داد با توجه به محرومیت باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال، در جمع سرخپوشان بماند و در نیم فصل رقابت های لیگ برتر لژیونر شود.

باشگاه دینامو کی‌یف اوکراین  که از آن به عنوان یکی از مشتریان دروازه بان ملی پوش پرسپولیس نام برده شده بود قید خرید این بازیکن را زده است.

بیرانوند با وجود ادامه روند روبه پیشرفت خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن پرسپولیس قرار نیست سرمای زمستان اوکراین را تجربه کند. از قرار معلوم دینامو کی‌یف از عملکرد دروازه بان خود رضایت کامل دارد و به خاطر ولخرجی هایی که در ابتدای فصل داشته نمی خواهد بیرانوند را فعلا در اختیار داشته باشد.

باید دید دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در نیم فصل چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ را ترک می کند یا لژیونرشدن خود را به انتهای فصل موکول می کند.

7655