ترکیب احتمالی منچستریونایتد برابر نیوکاسل

ترکیب احتمالی منچستریونایتد برابر نیوکاسل

سایت رسمی فوتبالی - منچستریونایتد امروز در دیداری حساس به مصاف نیوکاسل می رود و گفته می شود که پس از این بازی خوزه مورینیو از سمت مربیگری این تیم اخراج خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، خوزه مورینیو احتمالا با سیستم 3 - 3 - 4 به میدان می رود تا شغل خود در یونایتد را حذف کند. اشلی یانگ پس از غیبت در بازی برابر والنسیا به دلیل مصدومیت به این بازی می رسد. فیل جونز، پریرا و دالوت همگی در تساوی 0 - 0 برابر والنسیا غایب بودند اما برای حضور در این بازی آماده هستند. مورینیو تایید کرد که مارکوس روخو، ژسه لینگارد و آندر هررا به این بازی نیز نخواهند رسید. یونایتد قصد دارد در این بازی به روند 4 بازی بدون پیروزی خود در اولدترافورد پایان دهد. مورینیو با قرار گرفتن منچستریونایتد در رده دهم و عدم موفقیت این تیم در کسب پیروزی در ورزشگاه خانگی خود پس از بازی در هفته اول لیگ برتر، در آستانه اخراج قرار دارد. 

مورینیو در کنفرانس خبری روز گذشته خود تایید کرد که این آمار برای باشگاه منچستریونایتد قابل قبول نیست. مورینیو روز گذشته نشان داد که می داند آینده اش در یونایتد در هاله ای از ابهام قرار دارد اما تاکید کرد که تنها مقصر این شرایط نیست. او در پاسخ به سوالی در این باره که چه کسی مقصر این اتفاقات است، گفت: " همان کسانی که مقصر فصل بسیار خوب گذشته بودند. این تیم می تواند بهتر باشد و بهتر نیز خواهد شد. "

ترکیب احتمالی منچستریونایتد: دخیا، شاو، اسمالینگ، لیندلوف، والنسیا، ماتیچ، فرد، پوگبا، راشفورد، سانچز، لوکاکو