ایلی استان: مشکل فولاد بودن یا نبودن سروش رفیعی نیست/ از بازیکنانم خواستم سرشان را بالا بگیرند

ایلی استان: مشکل فولاد بودن یا نبودن سروش رفیعی نیست/ از بازیکنانم خواستم سرشان را بالا بگیرند

وبسایت فوتبالی- ایلی استان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت :پس از پایان بازی با پدیده، از بازیکنانم خواستم که سرشان را بالا بگیرند.

ایلی استان پس از پایان دیدار تیمش برابر پدیده خراسان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: قبل از هر چیزی به بازیکنانم تبریک می‌گویم، همچنین به تیم مقابل یعنی پدیده. آن هم به خاطر ارائه فوتبال مدرن که به نمایش گذاشتند.

وی افزود: مشکلی که با آن گریبان هستیم، «زمان» است. پس از مسائلی که بوجود آمد، فرصت کافی جهت آماده‌سازی برای تیم نداشتیم. برای ما سخت بود که 11 نفرمان را انتخاب کنیم. امروز مقابل تیمی بازی کردیم که حداقل 8 بازیکن‌شان دو سال کنار هم بازی می‌کنند. از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم که مسافت طولانی را طی کردند، اما نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد تصریح کرد: هواداران‌مان خوشحال هستند که فوتبال خوبی را ارائه کردیم. پس از پایان بازی، از بازیکنانم خواستم که سرشان را بالا بگیرند. دو هفته دیگر با پدیده بازی خواهیم داشت و بازی آن روز بهتر از امروز خواهد بود.

استان ادامه داد: به خاطر اشتباهات خیلی ساده، گل‌ها را دریافت کردیم. امیدوارم با تحلیل بازی، اشتباهات را به حداقل برسانیم. بازیکنان پدیده دو سال کنار هم بازی می‌کنند و یکپارچه هستند. زمانی که دو بر یک جلو بودیم، موقعیتی بدست آوردیم که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. در فوتبال بدشانسی‌هایی هم وجود دارد. در فوتبال همه چیز اتفاق می‌افتد. کسانی که فوتبالی هستند و فوتبال ما را امروز دیدند، شاهد پیشرفت فولاد به نسبت گذشته بودند.  شاهد بودید که در ابتدای بازی، از دو بازیکن جوان استفاده کردیم که یکی از آنها برای اولین بار در ترکیب قرار گرفته بود. اعتقاد دارم باید به بازیکنان جوان میدان داد، چرا که قرار است تغییراتی انجام شود که به پیشرفت فولاد کمک کند.

وی در خصوص غیبت سروش رفیعی در این دیدار گفت: رفیعی پیگیر درمان مصدومیت خود بوده و باید منتظر بمانیم که آیا آمادگی کامل خواهد داشت به تیم کمک کند یا خیر. الان مشکل تیم ما بودن یا نبودن سروش نیست، مشکل نحوه بازی است که باید آن را ترمیم کنیم. زمانی که آمدیم، از مدیریت و هواداران خواستم که تغییراتی ایجاد شود. در وهله‌ اول ذهنیت‌ها باید تغییر کند که رفته به رفته این موضوع ایجاد خواهد شد.

2526