بارسلونا کولیبالی را زیر نظر دارد

بارسلونا کولیبالی را زیر نظر دارد

سایت رسمی فوتبالی – ایجنت سابق کالیدو کولیبالی گفته بارسلونا این مدافع ناپولی را دوست دارد و او می‌تواند برای هر تیمی در دنیا بازی کند.

کولیبالی اخیرا قراردادی بلندمدت با ناپولی امضا کرده است، اما برونو ساتین، ایجنت سابق او که به‌تازگی قراردادش لغو شده است گفته بارسا این مدافع را زیر نظر دارد. او می‌گوید: «آیا بارسلونا کولیبالی را می‌خواهد؟ همه در چهارشنبه دیدند که او چقدر خوب است. کالیدو می‌تواند برای هر تیمی در دنیا بازی کند، چه بارسلونا باشد، چه رئال مادرید و چه بایرن مونیخ. او اخیرا قراردادش را تمدید کرده است، اما می‌بینیم که پیکه دوران خوبی را در بارسلونا پشت سر نمی‌گذارد. آریدو برایدا بی‌تردید او را دوست دارد. ما درباره او در روز چهارشنبه در سان‌پائولو صحبت کردیم. البته عوامل دیگری هم هست که باید بررسی شود.

او بسیار قدرتمند و سریع است. کولیبالی از همه مربیانی که با آنها کار کرده درس‌های بسیاری آموخته، از مربیانش در بلژیک گرفته تا بنیتس و ساری.»

ساتین درباره این که چرا کولیبالی قرارداد او را لغو کرد هم گفت: «متاسفانه کمی عجیب به نظر می‌رسد اما این تصمیم خود او نبود. او از طرف خانواده تحت فشار بود. اما در هر حال او پس از بازی چهارشنبه من را به شام دعوت کرد.»

8444