سالاری: در جام حذفی به دنبال سهمیه آسیا هستیم

سالاری: در جام حذفی به دنبال سهمیه آسیا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، ناصر سالاری دروازه بان تیم فولاد خوزستان درباره شرایط خودش و سرخپوشان اهواز در هفته ای که گذشت، اظهار داشت: بازی با ماشین سازی خوب بود و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. فکر می کنم داور اشتباهاتی داشت. یک پنالتی به راحتی می توانست برای ما بگیرد و یک پنالتی هم برای آنها گرفت که اشتباه بود. هرکس از تلویزیون می بیند، فکر می کند ما برخورد داشتیم ولی من هیچ برخوردی با محسن یوسفی نداشتم و متاسفانه داور در این صحنه اشتباه کرد. حتی اگر دقت کنید ما فکر می کردیم برای تمارض سوت زده اما خواستیم بازی را ادامه دهیم که دیدیم پنالتی گرفته است.

او درباره تغییر مربی در فولاد افزود: این خواست باشگاه بود و من در جریان این مسائل نیستم. آقای پورموسوی هم زحمات زیادی کشیده بود. اما به هر حال باشگاه خواست یک مربی جدید با سبک کاری جدید بیاید. ایلی استان هم یک مربی خیلی خوب است. 

سالاری در مورد اینکه ایلی استان سبک بازی فولاد را تغییر می دهد یا خیر، گفت: این اتفاق خواهد افتاد چون نوع روندی که داریم، مشخص است. الان دیگر نظر خود ایلی استان در اولویت نسبت به نظر بقیه کادر فنی قرار می گیرد. او خیلی دوست دارد تیم فوتبال مالکانه بازی کند و بتوانیم با حفظ توپ و پاس های کوتاه و با پرسینگ و فشار از بالا بازی کنیم.


دروازه بان فولاد درباره آماده شدن بازیکنان این تیم برای شرایط جدید اظهار داشت: ما کم کم باید خودمان را وفق دهیم. این تغییرات برای بازی های بازیکنان هم هست. مثلا شاید کسانی بودند که با سیستم قبلی راحت تر بودند، اما الان باید با این سیستم کنار بیایند. ما خیلی پرفشار در حال کار و تمرین هستیم و انشاالله آنچه که از ما می خواهند، انجام شود.

او پیرامون بازی کردنش به عنوان گلر فیکس مقابل ماشین سازی و اینکه در ادامه هم فیکس می ماند یا خیر، گفت: نظر کادر فنی بود و اینکه ادامه خواهد داشت یا خیر، باز هم تصمیم آنها است. به هر حال من تلاشم را می کنم تا نظرشان را جلب کنند. امیدوارم باز هم فیکس بمانم. رقابت سختی هم با احسان مرادیان داریم. او گلر خوبی است و قطعا تلاش و رقابت ما به نفع تیم می شود.

سالاری درباره بازی جام حذفی مقابل پدیده هم گفت: پدیده بر خلاف پیش بینی ها یک روند بسیار خوب داشته و فقط در بازی اول لیگ شکست خورده است. مطمئنا بازی سختی داریم چون هم تیم پدیده خوب است و هم شرایط بازی در مشهد سخت است. کیفیت بازی برای ما مهم است و امیدواریم یک بازی خوب انجام دهیم و برنده شویم. قطعا در جام حذفی با شرایط خاصی که دارد، به دنبال سهمیه آسیایی هستیم.