احتمال بازگشت کاسیاس به تیم ملی اسپانیا

احتمال بازگشت کاسیاس به تیم ملی اسپانیا

سایت رسمی فوتبالی - بعضی رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که ایکر کاسیاس علیرغم دو سال دوری از تیم ملی اسپانیا ممکن است بار دیگر به این تیم بازگردد. 

به گزارش فوتبالی، گفته می شود کاسیاس 37 ساله آماده است تا بار دیگر با پیراهن اسپانیا به میدان برود و نقشی در تیم تحت هدایت لوییس انریکه داشته باشد. به گفته آ اس، این دروازه بان این هفته با انریکه تماس گرفته و اعلام کرده که آمادگی حضور در تیم ملی را دارد. اسپانیا پنج شنبه آینده در کاردیف به مصاف ولز می رود و پس از در روز دوشنبه در ادامه رقابت های لیگ ملت های اروپا میزبان تیم ملی انگلیس خواهد بود. و کاسیاس مشتاق است تا بار دیگر در تیم ملی حضور داشته باشد اما مشخص نیست که آیا انریکه قصد دارد بار دیگر این ستاره با تجربه را به تیم خود دعوت کند یا خیر. 

کاسیاس بیشترین بازی های ملی را در بین فوتبالیست های اسپانیایی در کارنامه دارد. او در 167 بازی با پیراهن اسپانیا به میدان رفته است اما انتظار می رود که این رکورد در ماه های پیش رو به دست هم تیمی قدیمی او، سرجیو راموس، شکسته شود. آخرین بازی کاسیاس با پیراهن اسپانیا پیروزی قدرتمندانه 6 - 1 برابر کره شمالی در بازی دوستانه پیش از یورو 2016 بود. او با تیم در این رقابت ها در فرانسه حضور داشت اما داوید دخیا به عنوان دروازه بان اول تیم به میدان رفت. کاسیاس در این فصل نمایش خوبی برای پورتو داشته و تنها 6 گل دریافت کرده و در 3 بازی آخر موفق به ثبت کلین شیت شده است. او در پیروزی 1 - 0 این تیم برابر گالاتاسرای در لیگ قهرمانان نیز نقش بسیار موثری داشت. 

1070