والورده و مشکلی به نام آرتورو ویدال

والورده و مشکلی به نام آرتورو ویدال

سایت رسمی فوتبالی - به نظر می رسد ناراحتی آرتورو ویدال، بازیکن جدید باشگاه بارسلونا، از دقایق کم حضورش در زمین می تواند به مشکلی جدی برای ارنستو والورده تبدیل شود. 

به گزارش فوتبالی، بیش از یک ماه از آغاز مسابقات بارسلونا گذاشته و آرتورو ویدال حالا نارضایتی خود از دقایق حضورش در میدان توسط ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، را نشان داده است. پس از پیروزی تحسین برانگیز برابر تاتنهام، ویدال با استفاده از شکلک عصبانی در صفحه رسمی اینستاگرامش، ناراحتی خود از دقایق کم حضور در زمین را نشان داد. این چیزی است که حالا والورده باید با آن روبرو شود و تلاش کند تا از تبدیل شدن آن به مشکلی جدی پیشگیری کند. ویدال همیشه در تیم های سابق خود مانند یوونتوس و بایرن مونیخ بازیکن ثابت بوده اما حالا نقشی متفاوت دارد و باید روی نیمکت بنشیند و در دقایق پایانی بازی به زمین بیاید. او در 4 بازی پس از دقیقه 85 وارد زمین شده است. 

در مجموع او در 10 بازی بارسلونا حدود 176 دقیقه بازی کرده و در دیدار برابر خیرونا در رقابت های لالیگا جز ترکیب اصلی بوده و از ابتدا به میدان رفته و تا حدود دقیقه 60 نیز در زمین حضور داشته است. در آن بازی این بازیکن موفق شد یک پاس گل نیز برای لیونل مسی ارسال کند. او در بازی برابر اتلتیک بیلبائو نیز در ترکیب ثابت قرار داشت و نمایش خوبی از خود ارائه داد. این بازیکن در شرایط سختی قرار دارد و هرگز به حضور روی نیمکت عادت نداشته است. عصبی بودن و واکنش سریع او نیز کمکی به حل این موضوع نخواهد کرد. 

1070