تقابل قلعه‌نویی با رفقا و تیم مورد علاقه‌اش

تقابل قلعه‌نویی با رفقا و تیم مورد علاقه‌اش

به گزارش "ورزش سه" از زمانی که نساجی مازندران در لیگ دسته اول حضور داشت و مالکیتش بر عهده مهدی پرهام بود، امیر قلعه‌نویی رابطه خوبی با این تیم قائمشهری داشت و حتی به عنوان مشاور ارشد مالک نساجی شناخته می‌شد. قلعه‌نویی که در چند بازی خانگی این تیم حضور به هم رسانده بود چند باری از علاقه خود به هدایت نساجی در صورت صعود به لیگ برتر پرده برداشت. اتفاقی که در سال اول حضور این تیم رخ نداد تا هواداران پرشور قائمشهری به آینده امیدوار باشند. 


اما پیوند قلعه‌نویی و نساجی به این جا ختم نمی‌شود. فصل گذشته و درست زمانی که این تیم در لیگ یک حضور داشت و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد، دیگر دوست ژنرال آبی‌ها یعنی فرهاد صنیعی‌فر مالک نساجی شد و در آخر جشن صعود به لیگ برتر را برای مردم قائمشهر برپا کرد. 


امسال هم حدادیان، دیگر فرد نزدیک به قلعه‌نویی وارد بخش مالکیتی نساجی شد تا  جمع رفقای این مربی در مازندران جمع شود. در این میان فردی که می‌تواند بر جذابیت بازی اضافه کند، جواد نکونام است. کاپیتان اسبق تیم ملی که سابقه شاگردی قلعه‌نویی در تیم ملی و استقلال تهران را در کارنامه دارد و با توجه به پیشینه روابطش با سرمربی حال حاضر سپاهان، به دنبال کسب یک برد درخشان در دیدار فردا و کسب شحصیتی تازه برای خود این بار در عرصه مربیگری است.