تقدیر کوتینیو از مسی: او همیشه چیزهای تازه ای برای ارائه دارد

تقدیر کوتینیو از مسی: او همیشه چیزهای تازه ای برای ارائه دارد

سایت رسمی فوتبالی - فیلیپه کوتینیو پس از عملکرد درخشان هم تیمی خود در بارسلونا، لیونل مسی، و پیروزی برابر تاتنهام در لیگ قهرمانان از این بازیکن تقدیر کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی بارسال شب گذشته دو گل به ثمر رساند و در هر چهار گل بارسا در پیروزی 4 - 2 برابر تاتنهام نقش داشت. او همچنین دو بار توپ را به تیر دروازه زد و خط دفاع تیم پوچتینو را به طور کامل بر هم ریخت. کوتینیو پس از بازی به بین اسپرت گفت: " مسی بهترین بازیکن تاریخ است. او همیشه چیزهای تازه ای برای ارائه در زمین دارد. من خوشحالم که دو گل زد. همه بازی های لیگ قهرمانان مانند همین است. ما باید با تمام توان بازی کنیم. امروز ما شایسته پیروزی بودیم. "

مسی از همان دقیقه اول آغاز بازی در ورزشگاه ملی انگلیس درخشش خود را آغاز کرد و با بر هم ریختن دفاع تاتنهام فرصت گلزنی را برای کوتینیو در دقیقه دوم بازی ایجاد کرد. مسی حالا در دو بازی لیگ قهرمانان 5 گل به ثمر رسانده و به نظر می رسد که قصد دارد سلطه رئال مادرید بر لیگ قهرمانان را در این فصل به پایان برساند. مربی او، ارنستو والورده، نیز از بازی ستاره آرژانتینی تیمش تقدیر کرده و گفت: " او پس از هت تریک برابر آیندهوون به این بازی آمد و حالا دو گل دیگر نیز زده است. مسی همیشه درخشان است. او بدشانس بود که دو بار توپس به تیر دروازه برخورد کرد. "

1070