وحشت فیرمینو پس از مصدومیت از نابینایی

وحشت فیرمینو پس از مصدومیت از نابینایی

سایت رسمی فوتبالی - روبرتو فیرمینو فاش کرد که پس از مصدومیت از ناحیه چشم در برخورد با یان فرتونگن در جریان بازی با تاتنهام از نابینا شدن به شدت ترسیده بود. 

به گزارش فوتبالی - فیرمینو در پیروزی 2 - 1 لیورپول برابر تاتنهام مصدوم شده و به بیمارستانی در لندن منتقل شد تا خدمات لازم و اولیه برای بهبود شرایط چشمش در آن جا انجام شود. منابعی به ای اس پی ان گفتند که اتحادیه فوتبال انگلیس هیچ محرومیت انضباطی علیه فرتونگن اعمال نمی کند چرا که اعضای هیئت مدیره بر این باور بودند که این حادثه کاملا اتفاقی رخ داده است. فیرمینو به اسکای اسپرت گفت: " من ترسیدم که از ناحیه یک چشم نابینا شوم و نتوانم دوباره همه چیز را به خوبی ببینم. خدا را شکر چنین اتفاقی رخ نداد و هر روز شرایط چشمم بهتر شد. البته که از داروها استفاده و از چشمم مواظبت کردم. چشم های یک فوتبالیست حرفه ای بسیار مهم است. خدا را شکر حالا همه چیز خوب است. من ترسیده بودم اما پس از مصرف مسکن درد از بین رفت و بهتر شدم. وقتی این اتفاق افتاد همه چیز تار بود و من نمی توانستم از چشم چپم چیزی را ببینم. حالا خیلی بهتر است. درد از بین رفته و من دیگر چیزی احساس نمی کنم. هنوز کمی قرمز است اما امیدوارم به مرور زمان بهتر شود. "

فیرمینو در هیچ یک از بازی ها به دلیل مصدومیت غایب نبود. حضور او در بازی برابر پاری سن ژرمن در رقابت های لیگ قهرمانان در هاله ای از ابهام قرار داشت اما او در دقایق آخر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و موفق شد گل برتری لیورپول را نیز به ثمر برساند. 

1070