برناردسکی: رونالدو بهتر از مسی است

برناردسکی: رونالدو بهتر از مسی است

سایت رسمی فوتبالی - فدریکو برناردسکی، وینگر یوونتوس، با تحسین رونالدو گفت که همیشه سبک بازی او را به مسی ترجیح می داده است. 

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره پرتغالی که تابستان امسال از رئال مادرید به یوونتوس پیوست یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان سری آ شده است. برناردسکی به توتو اسپرت گفت: " همه ما از نظر شخصی و فوتبالی رونالدو را می شناسیم و از نظر من او همیشه بهترین بازیکن دنیا بوده است. من همیشه او را به مسی ترجیح می دادم. چیزی که من متوجه شدم این است که او فردی استثنایی است. او دوستی با شخصیتی عالی است و این را به همه انتقال می دهد. به همین دلیل است که همیشه او را به مسی ترجیح می دهم. فینال لیگ قهرمانان را به خاطر می آوردم که در نیمه اول مصدوم شد و از زمین بیرون رفت اما مثل یک مربی اضافه روی نیمکت بود. یووه از نظر روحیه پیروزی یک باشگاه عالی بود اما حضور رونالدو چیزهای زیادی به این تیم اضافه کرد. کارت قرمز او برابر والنسیا را به خاطر بیاورید. او 5 قهرمانی در اروپا و 5 توپ طلا دارد اما به دلیل اخراجش گریه کرد و این چیزهای زیادی درباره اشتیاق او به شما یاد می دهد. پیش او رفتم تا آرامش کنم چون او بهترین بازیکن دنیاست و من نمی خواستم گریه کردنش را ببینم. "

بازیکن یوونتوس در ادامه افزود: " داشتن رونالدو در تیم برای بازیکنان جوان عالی است. باید باهوش بود، در کنار بهترین بازیکن جهان تمرین کرد و اگر خوش شانس باشی و چنین فرصتی به دست بیاوری باید چیزهایی از او یاد بگیری. او همیشه به من کمک کرده و می کند. او الگویی برای پیروی است. فکر می کنم رئال مادرید چیزهای زیادی را از دست داد و وقتی بهترین بازیکن جهان شما را ترک کند، این را احساس می کنید. فکر می کنم او شایستگی کسب توپ طلا را دارد چون در جام جهانی هم درخشید. او برابر اسپانیا هت تریک کرد و این کاری نیست که هر کسی قادر به انجامش باشد. مودریچ قهرمان است اما اگر من درباره جایزه تصمیم می گرفتم، از نظر من رونالدو می تواند در همه چیز تفاوت ایجاد کند. او یک گام بالاتر از بقیه است. در طول 10 سال گذشته او و مسی بهترین بودند و شکی در این نیست. وقتی آنها بازنشسته شوند کس دیگری می تواند برنده این جایزه شود. "

1070