ناظم‌الشریعه: برای ماندن در جایگاه برتر فوتسال جهان باید به مصاف تیم‌های بزرگ برویم

ناظم‌الشریعه: برای ماندن در جایگاه برتر فوتسال جهان باید به مصاف تیم‌های بزرگ برویم

وبسایت فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برای ماندن در سطح اول فوتبال جهان باید با تیم‌های بزرگ دنیا بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم و به درخواست آنها پاسخ دهیم.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم  ملی فوتسال کشورمان امشب در برنامه 2020 در شبکه ورزش حضور یافت و در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: بعد از قهرمانی در سال ۲۰۱۸ کادر فنی با هماهنگی با فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت که روی به جوان‌گرایی بیاورد. در طول سال ۷۰ بازیکن لیگ را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم و از آنها تست‌های لازم گرفته شد و قرار شد که از تعداد نهایی بازیکنان منتخب در تورنمنت‌های مختلف قبل از جام جهانی ۲۰۲۰ استفاده کنیم. 

سرمربی تیم  ملی فوتسال گفت:‌ در حال حاضر مسئله مهمی که در فوتسال ایران وجود دارد مشکل فیزیکی و بدنی بازیکنان است. طبق برنامه‌ریزی کادر فنی و فدراسیون فوتبال قرار است ما در آبان‌ماه در تورنمنت  برزیل شرکت کنیم و این هماهنگی با تاج ریاست فدراسیون فوتبال و وزیر محترم ورزش و ساکت دبیر فدراسیون بررسی کردیم و قرار است که آبان‌ماه ۲ بازی به صورت ر فت و برگشت در برزیل و فروردین هم تیم ملی برزیل دو بازی در ایران داشته باشد.

ناظم‌الشریعه افزود: حتماً باید سعی کنیم که به درخواست برزیل پاسخ دهیم اگر یادتان باشد چند سال پیش ما به درخواست اسپانیا پاسخ ندادیم و دیگر هیچ وقت نتوانستیم با این تیم و دیگر تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنیم و همین موضوع تا امروز برای تیم ملی مشکل‌آفرین شده است. لذا اگر می‌خواهیم در جایگاه فوتسال دنیا باشیم باید به درخواست‌ تیم‌های بزرگ دنیا پاسخ دهیم.