بیانیه قاطعانه رونالدو: تجاوز از نظر من جرمی نفرت انگیز است

بیانیه قاطعانه رونالدو: تجاوز از نظر من جرمی نفرت انگیز است

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس، در واکنش به اتهام وارده به او مبنی بر تجاوز به کاترین مایورگا در آمریکا و در سال 2009 بیانیه ای منتشر کرده است. او در این رابطه پیغامی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

متن پیغام رونالدو بدین ترتیب است:« قاطعانه اتهامات وارده  ای که علیه من منتشر شده است را تکذیب می کنم. تجاوز  از نظر من جرمی نفرت انگیز است که دقیقا بر خلاف شخصیت من و باورهای من است. سعی می کنم تا نامم را از این اتهامات پاک کنم. برخی افراد به دنبال آن هستند تا با بهره گیری از نام من ، جنجال های رسانه ای به راه بیندازند و من نمی خواهم به این جنجال ها دامن بزنم. وجدان راحتم به من اجازه خواهد داد تا بدین ترتیب در کمال آرامش در انتظار نتایج تمام بررسی ها بمانم.»

اتهامات وارده به کریستیانو رونالدو ابتدا در ماه آوریل سال 2017 در روزنامه دراشپیگل آلمان منتشر شد و همین روزنامه هفته گذشته از پروسه قانونی ای که علیه رونالدو در جریان است خبر داد. طبق این گزارش یک خانم 34 ساله آمریکایی از رونالدو شکایت کرده است.

پلیس لاس وگاس هم اخیرا اعلام کرد که پرونده ای مبنی بر اتهام تجاوز کریستیانو رونالدو به خانم کاترین مایورگا را مجددا بازگشایی کرده است. خانم مایورگا در سال 2010 با وکلای رونالدو توافق کرد تا مبلغ 375هزار دلار بابت حق السکوت دریافت کرده ودراین رابطه صحبتی نکند.

مقامات قضایی آمریکا اعلام کرده اند که هنوز نتایج تستهای پزشکی مرتبط با این پرونده را در اختیار دارند.