عذرخواهی والنسیا بابت لایک جنجالی در اینستاگرام

عذرخواهی والنسیا بابت لایک جنجالی در اینستاگرام

سایت رسمی فوتبالی - کاپیتان منچستریونایتد، آنتونیو والنسیا، به دلیل لایک جنجالی خود روی پستی در اینستاگرام که خواهان اخراج مورینیو بود، عذرخواهی کرد. 

به گزارش فوتبالی، پس از تساوی برابر والنسیا بار دیگر فشارها روی مربی یونایتد افزایش یافت و والنسیا پستی را در اینستاگرام لایک کرد که نویسنده آن خواهان اخراج خوزه مورینیو از منچستریونایتد شده بود. کاپیتان یونایتد پس از این اتفاق در توییتر خود نوشت: " روز گذشته بدون خواندن متن و فقط با نگاه به عکس، پستی را در اینستاگرام لایک کردم. آن نوشته ها نظرات من نبود و بابت این اتفاق عذرخواهی می کنم. من کاملا از مربی تیم و هم تیمی هایم حمایت می کنم. ما تمام تلاشمان را برای بهبود نتایج انجام می دهیم. "

والنسیا پس از بازی نیز علیرغم شایعاتی مبنی بر بروز اختلاف بین او و مورینیو، حمایت کامل خود را از این مربی اعلام کرده بود. او گفت: " نه خدا را شکر من هرگز مشکلی با کسی نداشته ام. مربی تصمیم نهایی را می گیرد و حالا ما احتیاج به دیدن نکات مثبت داریم. ما بازی مهمی انجام دادیم و یک امتیاز کسب کردیم. حالا باید به بازی برابر نیوکاسل فکر کنیم. چیزی که می توانم از داخل تیم بگویم این است که بازیکنان ارام هستند و هر روز با روحیه ای خوب تمرین می کنند. ما نتایج خوبی نگرفتیم و این دلیل افزایش شایعات است. "

1070