کعبی: سرجیو یک مربی بین‌المللی است و نباید او را از دست بدهیم/ باید کمتر اشتباه کنیم

کعبی: سرجیو یک مربی بین‌المللی است و نباید او را از دست بدهیم/ باید کمتر اشتباه کنیم

وبسایت رسمی فوتبالی- مدافع تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: پائولو سرجیو به‌خوبی کارش را در تیم ما انجام می‌دهد و صنعت‌نفت نباید این مربی را از دست بدهد.

به گزارش وبسایت فوتبالی، عقیل کعبی در گفت‌وگویی، در خصوص شرایط فعلی صنعت‌نفت و اینکه آنها هنوز بردی در لیگ برتر به دست نیاورده‌اند گفت: ما تیم خوبی داریم و در چندبازی اخیر هم نمایش خوبی داشتیم. متاسفانه در بازی‌ها با اشتباهات بچه‌گانه امتیاز از دست می‌دهیم و برای نتیجه گرفتن باید این اشتباهات را کم کنیم. سرمربی هم تلاش می‌کند تا برخی نقاط ضعف را کم کند و امیدوارم در بازی‌های آینده شرایط برای ما بهتر شود.

وی در خصوص برخی شایعات مبنی بر احتمال کنار گذاشتن سرجیو تصریح کرد: سرجیو یک مربی بین‌المللی است که به خوبی کارش را انجام می‌دهد. من چنین چیزی را نشنیده‌ام و معتقدم صنعت‌نفت نباید این مربی را از دست بدهد. مطمئنا تیم ما در آینده نتیجه خواهد گرفت، در ضمن بازیکنان ما چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفته‌اند.

کعبی در خصوص بازی با استقلال خوزستان در جام حذفی گفت: نباید فریب شکست سنگین این تیم را برابر تراکتورسازی بخوریم. استقلال خوزستان تیم خوبی است و ما بازی سختی در پیش داریم، با این حال امیدوارم که برنده شویم و به مرحله بعدی برسیم.


7655