استوریج: کلوپ مربی بزرگی است

استوریج: کلوپ مربی بزرگی است

سایت رسمی فوتبالی - دنیل استوریج معتقد است که یورگن کلوپ مربی بزرگی است و مدعی شد که مشکلی با دقایق حضور خود در زمین در آنفیلد ندارد. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم انگلیس در هفت بازی خود در این فصل 4 گل به ثمر رسانده که شامل گل حساس و تساوی بخش لیورپول برابر چلسی نیز می شود. به نظر می رسد این بازگشتی رضایتبخش برای استوریج باشد که نیم فصل دوم سال گذشته را به صورت قرضی در وست بروم گذراند. این بازیکن سال گذشته پس از مصدومیت و به دلیل حضور پر رنگ محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و سادیو مانه که فرصت حضور او در زمین را کم می کرد، از لیورپول جدا شده بود. استوریج با وجود گلزنی های متعدد در این فصل هنوز به ترکیب اصلی لیورپول راه نیافته است.  او به سایت رسمی لیورپول گفت: " تصمیم نهایی را مربی می گیرد چرا که او رییس است. او تیم را انتخاب می کند و شما باید وقتی در زمین به صورت بازیکن ثابت یا برای 5 دقیقه هستید، بهترین نمایش را از خود ارائه دهید. باید وقتی زمانی را به دست می آورید تمام تلاشتان را در زمین بکنید. "

علیرغم عدم موفقیت لیورپول در سال های اخیر، استوریج امیدوار است که بتواند با این تیم به قهرمانی برسد. او اضافه کرد: " نگرانی ای درباره قهرمانی هایی که به دست نیاوردیم یا به آن احتیاج داریم، وجود ندارد. ما تیم و مربی بزرگی داریم. کادر فنی عالی هستند. هواداران بی نظیر هستند. یک بازیکن چه چیز دیگری می خواهد؟ ما می خواهیم به جایی برسیم که توانایی قهرمانی را داشته باشیم. این هدف ماست. وقتی اولین جام را بالا ببریم امیدوار خواهیم بودیم که اثر دومینویی داشته باشد و بتوانیم روند را ادامه دهیم. من پیش از این قهرمان شده ام اما می خواهم این جا با لیورپول این حس را تجربه کنم. ما شانس هایی داشتیم. در چند فینال حاضر بودیم اما نتوانستیم قهرمان شویم. توانایی قهرمانی در یک رقابت چیزی است که ما را به مراحل بعدی می برد. باید تفکری مثبت در این باره داشته باشیم. نباید فشاری وارد کنیم یا این موضوع را مدام در ذهن خود تکرار کنیم. وقتی با لبخند بازی می کنیم و سخت تمرین می کنیم و حریفان را تحت فشار قرار می دهیم، من باور دارم که می توانم هر حریفی را از سر راه برداریم. "

1070